Out of the depths I cry to you
In darkest places I will call
Incline your ear to me anew
And hear my cry for mercy, Lord
主よ、深い淵から私はあなたに叫びます
深い暗闇の中であなたを呼び求めます
主よ、あらためて私に耳を傾けて
私の叫びを聞いてください


Where you to count my sinful ways
How could I come before your throne
Yet full forgiveness meets my gaze
I stand redeemed by Grace alone
私の罪をどこで数えられるのですか
あなたの御座にどうして私が近づけるでしょうか
しかし私は完全な赦しに満たされます
私は主のめぐみ贖いにのみ立ちます


I will wait for you
I will wait for you
On your word, I will rely
I will wait for you, surely wait for you
Till my soul is satisfied
あなたを待ち望みます
あなたを待ち望みます
みことばに頼りあなたを待ち望んでいます
私の魂が満ち足りるまで


So put your hope in God alone
Take courage in his power to save
Completely and forever won
By Christ emerging from the grave
だから神のみ望みを託しなさい
救いに力に勇気を持ちなさい
完全なる、永遠なる勝利
あの墓からよみがえられたキリストによる


I will wait for you
I will wait for you
On your word, I will rely
I will wait for you, surely wait for you
Till my soul is satisfied
あなたを待ち望みます
あなたを待ち望みます
みことばに頼りあなたを待ち望んでいます
私の魂が満ち足りるまで


Now he has come to make a way
And God himself has paid the price
That all who trust in him today
Find healing in his sacrifice
That all who trust in him today
Find healing in his sacrifice
彼はみちびくためにやってきて
神ご自身が代償を払われた
全ての信じる者には
彼の犠牲にこそいやしがあるのだ
全ての信じる者には
彼の犠牲にこそいやしがあるのだ


I will wait for you
I will wait for you
Through the storm and through the night
I will wait for you, surely wait for you
For your love is my delight
あなたを待ち望みます
あなたを待ち望みます
嵐をこえて夜を超えて
あなたを待ち望みます
あなたの愛が私の希望です


I will wait for you
I will wait for you
Through the storm and through the night
I will wait for you, surely wait for you
For your love is my delight
あなたを待ち望みます
あなたを待ち望みます
嵐をこえて夜を超えて
あなたを待ち望みます
あなたの愛が私の希望です


I will wait for you
I will wait for you
On your word, I will rely
I will wait for you, surely wait for you
Till my soul is satisfied
あなたを待ち望みます
あなたを待ち望みます
みことばに頼りあなたを待ち望んでいます
私の魂が満ち足りるまで