Across The Universe | Violet monkey 紫門のブログ

Violet monkey 紫門のブログ

十字架の国  1998 不思議の国、ZIPANG

Across The Universe

アクロスザユニバース

 

 

 

 

 

 

 

Words are flowing out like endless rain into a paper cup,

言葉が溢れ出るよ、終わりのない雨のように、紙コップの中へ

 

They slither while they pass, they slip away across the universe

  滑らかに通過し、     宇宙を横切ってすり抜けていく

 

Pools of sorrow, waves of joy are drifting through my open mind,

悲しみのプール、 喜びの波は  私の解放された心を漂い、

 

Possessing and caressing me.

私をつかまえて、愛撫する

 

 

Jai   ジャーイ 神

guru  グル 指導者 巴

de va  ディーヴァ デウス神

om  オーム 神聖な言葉 阿吽  始めにして終わりの者

 

 

Nothing’s gonna change my world,

ありえないね 私の世界を変えるものなんて

 

Nothing’s gonna change my world.

ありえないね 私の世界を変えるものなんて

 

 

 

 

Images of broken light which dance before me like a million eyes,

壊れた光のイメージは  私の前で踊るよ  百万の目のように

 

That call me on and on across the universe,

それが私を何度も呼ぶんだ まじわる宇宙で

 

Thoughts meander like a restless wind inside a letter box they

思考は蛇行する 落ち着きのない風のように レターボックスの中で

 

Tumble blindly as they make their way

盲目的に転倒するよ 彼らが道を進むにつれて

 

Across the universe

十字の宇宙で

 

 

Jai guru de va om

 

Nothing’s gonna change my world,

Nothing’s gonna change my world.

 

 

Sounds of laughter shades of earth are ringing

笑いの響きは  地球の音色でリンリン鳴ってるよ

 

Through my open views inciting and inviting me

私の解き放たれた眺めを通していざない、そして私を駆り立てる

 

Limitless undying love which shines around me like a Million suns,

限りない不朽の愛が    私の周りに輝く 百万の太陽のように、

 

 it calls me on and on

それは私を何度も呼び続ける

 

Across the universe

宇宙の向こう側で

 

 

Jai guru de va om

Nothing’s gonna change my world,

Nothing’s gonna change my world.

 

Jai guru de va 

Jai guru de va 

Jai guru de va