[-Set This World On Fire- by Janoskians ] 日本語訳 | Basilの翻訳処

Basilの翻訳処

ここでは曲や詩などの翻訳を載せていきます。基本的に未だ翻訳されていないマイナーなものばかりになると思うので、知らない方はこれをきっかけにいろいろ知ってほしいと思っています。










Hey you know me

ねぇ知ってるでしょ
I can skip the beat in your heart
僕はキミをドキドキさせられる

I know you told me
キミは言った
Don't come around or else we'll get caught
来たら二人共つかまっちゃうからダメだって

Your mama, she don't like me
キミのお母さんは僕を嫌ってるし
Your brother wanna fight me
キミのお兄さんは僕と喧嘩したがってる

But you know you just wanna have fun
でもキミはただ楽しみたいだけなんだ

I'm not trying hurt you
キミを傷つけたりしない
Forget about your curfew
門限なんか忘れるんだ

We gonna set this world on fire
僕たちは世界を驚かすんだ
We're stepping out tonight
今夜家を抜け出して
Ain't got nothing to lose
失うものはなにもない

We gonna set this world on fire
僕たちは世界を驚かすんだ
You know we keep it jumping
ルールを破ったら
When we break all the rules
もう止まらないよ

We gonna set this world on fire

僕たちは世界を驚かすんだ

If you're lonely
もし寂しいなら
I could be the one that you call
僕が電話をかける相手になるよ

'Cause by now, you know me
だって今なら僕のことわかるでしょ
I'll be right there whenever you want
僕がいつだってそこにいる

I know we gotta lay low
身をかがめて
Sneaking out your window
こっそりキミの家の窓に忍び寄るんだ

But you know you just wanna have fun
でもキミはただ楽しみたいだけなんだ

We gonna party all night
夜通しパーティだ
'Till we see the day light
太陽が見えるまで

We gonna set this world on fire
僕たちは世界を驚かすんだ
We're stepping out tonight
今夜家を抜け出して
Ain't got nothing to lose
失うものはなにもない

We gonna set this world on fire
僕たちは世界を驚かすんだ
You know we keep it jumping
ルールを破ったら
When we break all the rules
もう止まらないよ

We gonna set this world on fire

僕たちは世界を驚かすんだ

If you wanna set this place on fire

もしこの場所を驚かせたいなら
Let me hear you say
こう聞かせて

Oh oh oh oh

We gonna set this world on fire

僕たちは世界を驚かすんだ
We're stepping out tonight
今夜家を抜け出して
Ain't got nothing to lose
失うものはなにもない

We gonna set this world on fire
僕たちは世界を驚かすんだ
You know we keep it jumping
ルールを破ったら
When we break all the rules
もう止まらないよ

We gonna set this world on fire
僕たちは世界を驚かすんだ

今回訳させていただいた曲→https://youtu.be/TIYXmQAyMm0
YouTube→https://www.youtube.com/channel/UCu-NOCDF5q3AOoBl6ZIQmBw
Twitter→https://twitter.com/