-Milk Milk Lemonade- by Katy Perry 日本語訳 | Basilの翻訳処

Basilの翻訳処

ここでは曲や詩などの翻訳を載せていきます。基本的に未だ翻訳されていないマイナーなものばかりになると思うので、知らない方はこれをきっかけにいろいろ知ってほしいと思っています。



Milk, Milk, Lemonade
ミルクミルクレモネード
Round the back where chocolate's made
チョコレートが作られている後ろで

I know you're thirsty baby standing in the heat
暑い日差しの中で立って喉が渇いているのね
I've got the juicy fruit, those sweet peaches and cream
桃やクリームが入ってるジュースがあるわよ
You wanna wet your whistle, come and have a drink (ice cold)
一杯やりたいんでしょ、取りに来てよ(冷たいわよ)

Cool as a cucumber you're coming on to me
あくまで冷静になりながら私に言い寄ってくるのね
You say you got the ripest melons on the street
ストリートで一番おいしそうな私を見つけたのね
My honeydew and your banana make a treat
私の甘い蜜とあなたのバナナで楽しみましょ

'Cause baby don't you know all the boys are jelly of you
だって男の子達はみんなあなたに嫉妬してるって知らないの?
But first comes, first serve
でも先に来た順に受けとるべきよね
Don't you know that it's so delicious, yummy and new
おいしくて、魅力的で、新しいって知らないの?
But first comes, first serves, so bottoms up!
でも先に来た順に受け取るべきよね、だから乾杯!

Milk, Milk, Lemonade
ミルクミルクレモネード
Round the back where chocolate's made
チョコレートが作られてる後ろで

You'll have to count your calories when you're with me
私といるときは自分のカロリーを測っておかなきゃいけなくなるわよ
Because my sugar gonna give you cavities
私の砂糖はあなたの歯を虫歯にするからね
Don't wanna share me cause I'm such a tasty treat (yummy)
おいしくて誰にも私を分けたくないんだ?

I let you double dip it in your favorite sauce
あなたのお好きなソースに二度づけしてもいいわ
I even let you eat the cherry on the top
おまけもたべさせてあげるわ
You beg for seconds in a diabetic shock (what?)
もっと欲しくなるわ(え?)

Cause baby don't you know all the boys are jelly of you
だって男の子達はみんなあなたに嫉妬してるって知らないの?
But first comes, first serve
でも先の人から順に受け取るべきよね
Don't you know that it's so delicious, yummy and new
おいしくて、魅力的で、新しいって知らないの?
But first comes, first serves, so bottoms up!
でも先の人から順に受け取るべきよね、だから乾杯!


Milk, Milk, Lemonade
ミルクミルクレモネード
Round the back where chocolate's made
チョコレートが作られている後ろで

Opened 24 hours, more than 31 flavors
24時間営業、味は31種類以上
To satisfy your craving
あなたの渇望を満たすためにね
I know you're sick of the Kool-Aid
Kool-Aidに病みつきなんでしょ
I got your upgrade
あなたをグレードアップさせたわ
one sip you'll be salivated
一口であなたはヨダレを垂らすわ

Milk, Milk, Lemonade
ミルクミルクレモネード
Round the back where chocolate's made
チョコレートが作られている後ろで

BasilのYouTube
BasilのTwitter