ユンギ/ Agust DのD-DAY ラスコンで公開された

ナムの新曲の一部です

聞こえた部分だけを推測で書き出したので

間違ってる部分もあるだろうことをご承知下さい。




翻訳使用する際は @luv_musik_ を記載して下さい

無断転載禁止

【タイトル未定】

by RM

SNEAK PEEK ON AUG 6, 2023

Translated by: @luv_musik_


I told you I’m fine tonight, staying good

今夜は気分が良いって言ったろ

調子が良いんだ


Spring, always staying

春が 常に満ちている


I will sleep in her eyes

僕はこのまま まどろんでいよう


Come back to me like you used to do

昔のように

僕のところへ戻っておいで


Be what you be

ありのままの自分でいて


I will ???



I forgot the hour

時間なんて忘れた


I don’t wanna know about the outwork

持ち帰りの仕事とか どうでも良い


I forgot to shower

シャワー浴びるのも忘れた


세수할 사간도 아까워

顔を洗う時間すら勿体無い


You don’t have to be

なろうとしなくて良い


You don’t have to be the anything you see

その目に映るものに

なろうとしなくても良い


Try not to be

やろうとしなくて良い


Try not to be the something in the scene

その場で何かを

やろうとしなくても良い



Come back to me like you used to do

昔のように

僕のところへ戻っておいで


Now I can see

今の僕ならわかる


What a life is about

人生の何たるかが


I told you I’m fine tonight, staying good

今夜は気分が良いって言ったろ

調子が良いんだ


Spring, always staying

春が 常に満ちている


I will sleep in her eyes

僕はこのまま まどろんでいよう



I see you comeback to me

戻ってくる君が見える


I see you comeback to me

戻ってくる君が見える


You are my pain divine, tell ma

君は僕の 神々しい程の痛み


You are my pain divine, tell ma

君は僕の神々しい程の痛み


Divine, divine, so fine

神々しくて 神々しくて あまりに素敵な


I see you comeback to me

君が 戻って来るのが見える