学生の質問「日本ってもう暴力で無いと国は変えられないレベルにまで達してきたんじゃないですか?」 | 僕のお相撲日記season8¨刺してやろうか 主役は俺だ¨

僕のお相撲日記season8¨刺してやろうか 主役は俺だ¨

ひとりひとりの協力で無くそう事故と日本相撲協会

【アメリカ人学生からの質問「日本ってもう暴力で無いと国は変えられないレベルにまで達してきたんじゃないですか?」に答える】レギュラーコメンテータの皆様、お早うございます。斎藤です。渡米をしてから7週間目、外から見る日本を確認している毎日です。そこでアメリカ人学生のS君から質問を受けたので答えました。

 

S君からの質問👉 

Why do Japan people believe in strange religions and are indifferent to politics? Why are there so many idiots in a country with compulsory education? Isn't Japan already reached a level where it is impossible to change the country without violence? What do you think about this? 

 

和訳👉 

日本人ってどうして変な宗教を信じたり、政治に無関心な民族なんですか?義務教育のある国なのにバカが多いのは何故ですか?日本ってもう暴力で無いと国は変えられないレベルにまで達してきたんじゃないですか?齋藤教授はこの件に関してどう思われますか? 

 

へびりん回答「創価、統一教会、ロスチャイルド、言及してきたのは?」👉

 In Japan, nothing will change if you raise your voice, and the media is bowing to power. Japan today is where people who say beautiful things are tormenting the people. I believe that Japan will no longer change in the usual way.

 

 Pseudo-non-Uyoku to Pseudo-Non-Sayoku, Pseudo-conspiracy theorists and pseudo-uneducated, I also want to say a word. 

 

和訳👉 

日本は声をあげても何も変わらないし、メディアは権力に屈してる。綺麗事言ってる奴らが国民苦しめてる今の日本。 もう普通のやり方じゃ日本は変わらない、と私は考えます。 

 

似非ウヨクに似非サヨク、 似非陰謀論者に似非学歴、私も一言、言いたくなる。 

 

私が「師・野●秋介」から教わった事👉 

If one person does it, it will be a crime, if everyone does it, it will be "reform", and if Japan has come this far, there will be no choice but to "kill". 

 

和訳👉 

1人でやったら「犯罪」みんなでやったら「改善」日本もここまで来たら「タマを取る」しかないのだろう。 

 

第二の「山上烈士」を待つ!