BRANDON 愛の翼で | タラチコちゃんハウスのブログ

タラチコちゃんハウスのブログ

ブログの説明を入力します。



I wanted to kill violence.
All the violence in this world...
'Cause it tore up my relationship with her
Because he was a devil
My life was ruined by his presence 
instilled fear Even the police didn't believe me 
at that time.
I scoffed that it was an essay.
It's a real crime that happened...
not yet processed
If there are people who laugh at this and think 
it's a myth
I'll prove it with the power of pain
With my music and my work, that's the only way.
I just want to save her soul
Why do you have to suffer so much?

TELL ME BRANDON, HELP BRANDON
I don't know how to live from now on
the angel is dead
I was trampled by that devil and my spirit 
was torn apart.
If one wish could come true in this world
Shoot him in the head with a shotgun
I want to do it
If that settles the matter, if she can be saved.
I want her back
He killed my girlfriend Tragedy cannot even 
attain Buddhahood in front of a tombstone.
BRANDON wants power
I want BRANDON to come back to life
Because I'm a helpless person
Please give me the power of love with your presence.

JESUS ​​SAVES Give us salvation


※日本語翻訳

バイオレンスを殺したかった 
この世における全てのバイオレンスを... 
だってそれは僕と彼女の関係を引き裂いた
 悪魔だったから 
アイツの存在で人生ボロボロにされた 
恐怖を植えつけられた 
警察もあのとき僕を信じるどころか 
作文だと嘲笑った 
本当に起きた犯罪事件なのに... 
未だに処理されていない 
これが作り話だと笑う人間がいるならば 
苦痛のPowerでそれを証明して見せます 
僕の音楽で僕の作品でそれしか方法がない 
僕は彼女の魂を救いたいだけなんだ 
なんでこんなに苦しまなきゃならないの 

教えてBRANDON、助けてBRANDON 
僕はこの先どう生きれば良いのか分からない 
天使は死んだよ 
あの悪魔に踏みつけられ精神をひき裂かれた 
もし世の中で願いが一つ叶うなら 
ショットガンでアイツの頭を撃ち抜きたい 
それで決着がつくなら彼女が救えるなら 
彼女を返してもらいたい 
アイツは僕の彼女を殺したんだ 
悲劇は墓石の前では成仏さえできない 
力がほしいBRANDON
蘇ってほしいBRANDON 
僕は無力な人間だから貴方の存在で
愛の力を僕に与えてください。 

 JESUS SAVES 救いを我等に