Duolingo 2024/04/26 | 独学!英語学習

独学!英語学習

私はテトと申します。独学!英語学習ブログです。instagramも更新中です。

今日の英語学習。

デザートは食事ですか

Is dessert a meal?

 

私たちのお客さんはこれらのコンピューターを買いません。

Our customers dont buy these computers

 

そちらのお客さんは私たちの会社が好きじゃないです。

Those costomers dont like our company.

 

私はおやつを買っていますが彼は大きいターキーを買う必要があります。

I am buying snacls, but he needs to buy a big turkey.

 

あの、体温計を何個持っていますか?

um, How many thermometers do you have?

 

顔が痛い。

My hace hurts.

 

風を引いています。喉が本当に痛いです。

I have a cold, my throat really hurts.

 

まって、今デザートを食べないで。

Wait, dont eat dessert now.

 

風邪をひいて、喉が痛いです。

I have a cold, and my throat hurts.

 

私たちはいつもXmasにおいしいおやつを食べます。

We always eat tasty snacks on Crhistmas.

 

アッ私たちのお客さんは私たちのオフィスを掃除しません。

Oh our customers dont clean our offices.

 

私の歯医者はおやつが好きじゃないです。

My dentist doesent like snacks.

 

What kind of snacks do you usually eat on Christmas.

あなたは大抵クリスマスにどんなおやつを食べますか?