Duolimgo 93日目 | 独学!英語学習

独学!英語学習

私はテトと申します。独学!英語学習ブログです。instagramも更新中です。

 

さて、私が間違えた英文でも書き出してみますか・・・。

 

I can not pay by credit card here.

私はここでクレジットカードを使って払えません。

 

Hinata wants two desret.

ひなたさんはデザートを二つ欲しがっています。

 

Oh The supermarket closes at night p.m. tonight hurry.

アっ、スーパーは今夜午後9時に締まります。急いで。

 

The name is wrong too.

名前も、間違っています。

 

I am signing it now.

私は今サインしています。

 

Oh that turkey is too big.

アッ、そのターキーは大きすぎます。

 

I still need to send this package to Mexico

まだ、この小包をメキシコまで送らなければなりません。

 

Do you have a problem?

何か問題がありますか?

 

I am busy. Use my computer later.

私は忙しいです。私のコンピューターは後で使って。

 

They are dribing the store Because they need to buy eggs.

彼女らは卵を買う必要があるので車で店に向かっています。

 

Let's go to a concert at the thirty-first of July.

7月31日にコンサートに行きましょう。

 

I don't usually watch fireworks.

私は大抵花火を見ません。

 

They are buying a big turkey at the supermarket now.

彼らは今スーパーで大きいターキーを買っています。

 

Oh, it is already midnight.

うわ、もう真夜中です。

 

That is not a snowman. that is a clown.

それは雪だるまじゃない。それはピエロです。

 

まだこの小包をメキシコまで送らなければなりません。

I still need to send this package to Mexico.

 

私たちは大抵ターキーを食べますが私は好きじゃないです。

We usually eat a turkey but I do not like it.

 

We   drink a champagne on New year's day too

私たちも元日にシャンパンを飲みます。

 

彼女らは卵を買う必要があるので車で店に向かっています。

They are driving to the store because they need to buy eggs.

 

When is Halloween

ハロウインはいつですか?