His eye is on the sparrow | Just a diary

Just a diary

ブログの説明を入力します。






HIS EYE IS ON THE SPARROW
(Tanya Blount And Lauryn Hill)

Why should I feel discouraged
がっくりする必要はないの
Why should the shadows come
暗くなる必要はないの
Why should my heart feel lonely
寂しがる必要はないの
And long for heaven and home
天国や家を恋しく思う必要はないの
When Jesus is my portion
ジーザスはわたしの一部で
A constant friend is He
彼こそがわたしの変わらぬ友達
His eye is on the sparrow
ジーザスは小さな雀のことだって見守っていらっしゃる
And I know He watches over me
そう、わたしのことも見守ってくださっているの
His eye is on the sparrow
ジーザスは小さな雀のことだって見守っていらっしゃる
And I know He watches me
そう、わたしのことも見守ってくださっているの

I sing because I’m happy
幸せだから歌うわ
I sing because I’m free
自由だから歌うわ
His eye is on the sparrow
ジーザスは小さな雀のことだって見守っていらっしゃる
And I know He watches me (He watches me)
そう、わたしのことも見守ってくださっているの
His eye is on the sparrow
ジーザスは小さな雀のことだって見守っていらっしゃる
And I know He watches
I know He watches
I know He watches me
そう、わたしのことも見ていてくださるわ

I sing because I’m happy
I sing because I’m free
His eye is on the sparrow
And I know He watches me (He watches me)
His eye is on the sparrow
And I know He watches me (He watches me)
He watches me
I know
He watches
Me