洋楽を関西弁に和訳してみた Boyfriend / Justin Bieber | 洋楽を関西弁に訳すブログ

洋楽を関西弁に訳すブログ

個人でも英語勉強サイトを運営しています。
プロフィールからもサイトに飛べます。
URL→http://studymanager.jp/

ジャスティン・ビーバーさんの昔の名曲です。

もうこれで当分ジャスティンさんはお休みしていただいて、次はone directionとかを訳して行こうと思いますのでこれからもよろしくお願いいたします。

ジャスティンさんはネタ切れです、お疲れ様でした。

Justin_Bieber_-_Boyfriend

歌詞と関西弁の和訳


『Boyfriend / Justin Bieber』
『彼氏/ジャスティン・ビーバー』



If I was your boyfriend
もし俺がお前の彼氏やったら

I’d never let you go
絶対お前を離さへん

I can take you places you ain’t never been before
お前が行ったことないトコにも連れて行けるで

Baby take a chance or you’ll never ever know
なあ チャンスをくれへんとお前は一生知らへんままやで

I got money in my hands that I’d really like to blow
ばらまくほどの金を俺は持ってるねん

Swag swag swag, on you
お前はめっちゃイケてる

Chillin by the fire why we eatin’ fondue
フォンデュを食べながら火のそばでゆっくりして

I don't know about me
俺は自分のコトは分からへん

But I know about you
でもお前のコトなら分かるねん

So say hello to falsetto in three,two,swag
だからよろしくな、ファルセットさん、3、2、イェイ

I’d like to be everything you want
俺はお前の求める全てになりたい

Hey girl, let me talk to you
なあネエちゃん、話をさせてくれへんか

If I was your boyfriend
もし俺がお前の彼氏やったら

never let you go
絶対お前を離さへん

Keep you on my arm girl
俺の腕でしっかり捕まえておくし

You’d never be alone
お前を一人になんかさせへん

I can be a gentleman
俺はジェントルマンになれるねん

anything you want
何でもお前が望むものに

If I was your boyfriend
もし俺がお前の彼氏なんやったら

I’d never let you go
絶対お前を離さへん

I’d never let you go
絶対お前を離さへん

Tell me what you like yeah tell me what you don’t
お前の好きなモンと嫌いなモンを教えて

I could be your Buzz Lightyear,fly across the globe
俺はお前のバズ・ライトイヤーになれるし、世界中どこでも飛んでいけるで

I don’t never wanna fight yeah,You already know
俺は絶対にケンカしたくないねん、知ってるやろ?

I'ma make you shine bright like you're laying in the snow
俺がお前を輝かせるから、まるで雪で寝転んでるくらいに

Girlfriend, girlfriend
彼女、彼女

You could be my girlfriend
お前は俺の彼女になれるで

You could be my girlfriend until the — world ends
お前は俺の彼女になれるで、世界が終わるまでは

Make you dance do a spin and a twirl and
お前を踊らせるで、くるくる踊り散らかすように

Voice goin crazy on this hook like a whirl wind
竜巻みたいなこのダンスが声を狂わせるねん

Swaggie
イケてるな


I’d like to be everything you want
俺はお前の求める全てになりたい

Hey girl, let me talk to you
なあネエちゃん、話をさせてくれへんか

If I was your boyfriend
もし俺がお前の彼氏やったら

never let you go
絶対お前を離さへん

Keep you on my arm girl
俺の腕でしっかり捕まえておくし

You’d never be alone
お前を一人になんかさせへん

I can be a gentleman
俺はジェントルマンになれるねん

anything you want
何でもお前が望むものに

If I was your boyfriend
もし俺がお前の彼氏なんやったら

I’d never let you go
絶対お前を離さへん

I’d never let you go
絶対お前を離さへん

So give me a chance
せやからチャンスをちょうだい

‘cause you’re all I need girl
だってお前は僕の全てやから

Spend a week with your boy
お前の男と一週間過ごして

I’ll be calling you my girlfriend
俺はお前に電話するで

If I was your man
もし俺がお前の男なら

I’d never leave you girl
絶対お前を置いて行ったりせえへん

I just want to love you and treat you right
ただお前を愛して大切にしたいねん

If I was your boyfriend
もし俺がお前の彼氏やったら

never let you go
絶対お前を離さへん

Keep you on my arm girl
俺の腕でしっかり捕まえておくし

You’d never be alone
お前を一人になんかさせへん

I can be a gentleman
俺はジェントルマンになれるねん

anything you want
何でもお前が望むものに

If I was your boyfriend
もし俺がお前の彼氏なんやったら

I’d never let you go
絶対お前を離さへん

I’d never let you go
絶対お前を離さへん

Na na na, na na na, na na na
Ya girl
Na na na, na na na, na na na ey
If I was your boyfriend
Na na na, na na na, na na na ey
Na na na, na na na, na na na ey

If I was your boyfriend
俺がお前の彼氏やったら、、、

youtube動画