DUA LIPA 『Dance The Night (Barbie Movie)』♪ | まさの好きな音楽と車関係etc.  ブログ

まさの好きな音楽と車関係etc.  ブログ

好きな事、思った事、その日あった事等を、
好きな音楽、洋楽・邦楽をジャンル問わず、
You Tubeの動画(自動再生モード使用)
「一部Dailymotionを含む」と共に載せて書いている
音楽が常に在る普通のブログです。(^^♪

 

今年も後5日、例年なら愛車の洗車をする頃ですが、

 今年は愛車がイブに入院したので、今年は洗車出来ません。 (^_^;)  早く直れ~。 



スバル スポーツ モビリティ コンセプト



安心して走りを愉しめるパッケージングのBEVコンセプト



エクステリアデザインはプロテクション感と空気の流れを感じさせる造形



DUA LIPA    デュア・リパ



Dua Lipa - Dance the Night <2023年>

Barbie Movie Soundtrack Version

※ 2024年に、デビュー65周年を迎えるファッションドール、

“バービー” 初めて実写化された映画の映画バージョンMV




Dua Lipa - Dance The Night  <2023年>

Official Music Video Version

※ 2023年8月11日公開のアメリカ映画「バービー」のサウンド・トラックで、

デュア自身もこの映画で女優デビュー、青い髪の人魚役を演じています。

アップロードされて7ヶ月あまりで総再生回数1億3千万回超え、流石はUKポップ女王。

デュアらしく、ディスコ調でキャッチーなサウンドで、自身も出演している映画を盛り上げます。




Baby, you can find me under the lights
Diamonds under my eyes
Turn the rhythm up, don't you wanna just
Come along for the ride?
Ooh, my outfit so tight
You can see my heartbeat tonight
I can take the heat, baby, best believe
That's the moment I shine


ライトに照らされた私が見えるはず
私の目元にはダイアモンドが輝いてる
リズムを上げて、あなたも一緒に来てみたいでしょ?
ずり落ちる服を引き上げて
今夜、私の鼓動が刻まれるのが分るはず
私ならこの炎にも耐えられるから、ねぇ、信じて
私が煌めく瞬間なの


'Cause every romance shakes and it bends
Don't give a damn
When the night's here, I don't do tears
Baby, no chance


全てのロマンスは不安定でひねくれてるから
本当にどうでもいいの
夜がここにある限り、私は涙を流さないから
泣かせようとしても無駄


I could dance, I could dance, I could dance

だって、私は踊れるの...

Watch me dance, dance the night away
My hеart could be burnin', but you won't see it on my face
Watch me dancе, dance the night away (Uh-huh)
I'll still keep the party runnin', not one hair out of place


踊る私を見つめて、一晩中踊り明かそう
私のハートは燃えてるけど、見掛けだけじゃ絶対に分からない
私が踊るのを見ていて、一晩中ダンスをしよう
パーティはまだ終わらないの、私の髪も一本たりとも乱れてない


Lately, I been movin' close to the edge
Still be lookin' my best
I stay on the beat, you can count on me
I ain't missin' no steps


最近の私は崖の淵にどんどん近付いてる
それでも最高なルック
私はビートに乗ってるから、あなたは私に合わせればいいの
どんなステップも逃さない


'Cause every romance shakes and it bends
Don't give a damn
When the night's here, I don't do tears
Baby, no chance


どのロマンスも不安定で直ぐにひねくれちゃうから
気にもしてない
夜がそこにある限り、私は涙を流さないから
泣かせようとしても無駄

I could dance, I could dance, I could dance

だって、私は踊れるの...

Watch me dance, dance the night away
My heart could be burnin', but you won't see it on my face
Watch me dance, dance the night away (Uh-huh)
I'll still keep the party runnin', not one hair out of place


踊る私を見つめて、一晩中踊り明かそう
ハートは燃えてるけど、私の顔からは見透かせない
私が踊るのを見ていて、夜が明けるまで踊っていよう
パーティはまだ続いていく、髪も全く崩れてないの


When my heart breaks (They never see it, never see it)
When my world shakes (I feel alive, I feel alive)
I don't play safe (Ooh), don't you know about me? (Uh-huh)
I could dance, I could dance, I could dance


私の胸が張り裂けた時も(彼らには分かりっこない)
私の世界が揺るいだ時も(生きてるって実感するの)
私には安全第一なんて絶対にご免だって
知ってるでしょ?
私はここで踊れるの


Even when the tears are flowin', they're diamonds on my face
I'll still keep the party goin', not one hair out of place (Yes, I can)
Even when the tears are flowin', they're diamonds on my face (Yes, I can, yes, I can)
I'll still keep the party goin', not one hair out of place


涙がダイアモンドみたいに頬を流れる時も
私はパーティを止めさせない、髪も全く崩れてないの
涙がダイアモンドみたいに頬を流れる時も
私はパーティを止めさせない、髪も全く崩れてないの


Watch me dance, dance the night away (Uh-huh)
My heart could be burnin', but you won't see it on my face
Watch me dance (Dance), dance the night away (Uh-huh)
I'll still keep the party runnin', not one hair out of place


踊る私を見つめて、一晩中踊り明かそう
私のハートは燃えてるけど、見掛けだけじゃ絶対に分からない
私が踊るのを見ていて、一晩中ダンスをしよう
パーティはまだ終わらないの、私の髪も一本たりとも乱れてない


When my heart breaks (They never see it, never see it)
When my world shakes (I feel alive, I feel alive)
I don't play safe, don't you know about me? (Uh-huh)
I could dance, I could dance, I could dance


私の胸が張り裂けた時も(彼らには分かりっこない)
私の世界が揺るいだ時も(生きてるって実感するの)
危険な道を選ぶのが私だって
知ってるでしょ?
私は踊れる、ここで踊れるの


Dance the night

夜と踊るの