DUA LIPA ft. DABABY 『Levitating』♪ | まさの好きな音楽と車関係etc.  ブログ

まさの好きな音楽と車関係etc.  ブログ

好きな事、思った事、その日あった事等を、
好きな音楽、洋楽・邦楽をジャンル問わず、
You Tubeの動画(自動再生モード使用)
「一部Dailymotionを含む」と共に載せて書いている
音楽が常に在る普通のブログです。(^^♪



年越を前に、久し振りに、マックのフライポテトを食べました。 個人的には、Mサイズで十分。 (^_^;)

DUA LIPA ft. DABABY
                  デュア・リパ ft. ダベイビー



イングランド ロンドン出身のシンガーソングライターと、

アメリカ合衆国 オハイオ州・クリーブランド出身のラッパーでシンガーソングライター。


Dua Lipa - Levitating Featuring DaBaby   <2020年>

※ デュア・リパ 、2枚目のアルバム 「フューチャー・ノスタルジア」 に収録されている楽曲を、

人気ラッパー、ダベイビーとのコラボで再構築。  

1970年代から1980年代に掛けてのポップやR&Bを彷彿させるサウンドが印象的な作品。

好きな気持ちを、一気に宇宙へと飛び立つロケットに例え、恋する想いを表現しているユニークな歌詞にも注目。




If you wanna run away with me, I know a galaxy
And I can take you for a ride
I had a premonition that we fell into a rhythm
Where the music don't stop for life
Glitter in the sky, glitter in my eyes
Shining just the way I like
If you're feeling like you need a little bit of company
You met me at the perfect time


私と逃げたいのなら、銀河系に行きましょう
連れて行ってあげる
予感がしたの、リズムに乗った時
音楽が一生止まらない所へ
空にキラキラ、瞳にキラキラ
私が好きな感じの輝き
ちょっと相手が欲しいなら
最高のタイミングで出会えたのね


You want me, I want you, baby
My sugarboo, I'm levitating
The Milky Way, we're renegading
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah


あなたは私が欲しい、私はあなたが欲しい
素敵な人、私、宙に浮いている
天の川よ、二人で逃避行
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah


I got you, moonlight, you're my starlight
I need you all night,
Come on, dance with me (I'm levitating)
You, moonlight, you're my starlight (You're the moonlight)
I need you all night,
Come on, dance with me (I'm levitating)


掴まえた、月あかり、あなたは私の星明かり
必要なの、夜はずっと
ねぇ、一緒に踊ってよ (私は宙に浮いている)
あなた、月あかり、私の星明かり
必要なの、夜はずっと
私は空に浮いていく
ねぇ、一緒に踊ってよ (私は宙に浮いている)


I'm one of the greatest, ain't no debatin' on it (Let's go)
I'm still levitated, I'm heavily medicated
Ironic I gave 'em love and they end up hatin' on me (Go)
She told me she love me and she been waitin'
Been fightin' hard for your love and
I'm runnin' thin on my patience
Needed someone to hug, even took it back to the basics
You see what you got me out here doin'? (Yeah)
Mighta threw me off, but can't nobody stop the movement
(Uh-uh) let's go Left foot, right foot levitatin' (C'mon)
Pop stars (Go), Dua Lipa with DaBaby
I had to lace my shoes for all the blessings I was chasin' (Go)
If I ever slip, I'll fall into a better situation
So catch up, go put some cheese on it
Get out and get your bread up (Yeah, yeah)
They always leave when you fall, but you run together (Hey)
Weight of the world on my shoulders, I kept my head up
Now, baby, stand up, 'cause, girl, you

俺は言うまでもなく最高なアーティストだ
ぶっ飛んだせいか、気分も気持ちも宙に浮いているようだ
あいつらには愛を与えたつもりが、皮肉な事にヘイトが返って来ちまった
彼女は俺を愛して、ずっと待っていたと言った
お前の愛を求めて戦って来たけど
そろそろ我慢が出来なくなって来た
ここは基本に立ち返って、誰かを俺を抱きしめてくれないか
俺がここで何をしているか解るかい?
狂ったようにも見えるかも知れないが、もう誰もこの瞬間を止められない
デュアとダ・ベイビー、俺らは両足とも浮世離れしたポップスターだ
祝福を追いかける為に靴紐を結び直し
もし、コケたとしても、より良い状況の方に倒れ込むのが俺だ
大金を手に入れる為に追いつくぜ
転倒すると去っていく奴が多い中で、お前は一緒に走ってくれるよな
俺は世界の重みを両肩に背負って、顔を上げて進んで行く
だからベイビー、お前も立ち上がって、何故なら

You want me, I want you, baby
My sugarboo, I'm levitating
The Milky Way, we're renegading
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah


あなたは私が欲しい、私はあなたが欲しい
素敵な人、私、宙に浮いている
天の川よ、二人で逃避行
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah


I got you, moonlight, you're my starlight
I need you all night,
Come on, dance with me (I'm levitating)
You, moonlight, you're my starlight (You're the moonlight)
I need you all night,
Come on, dance with me (I'm levitating)


掴まえた、月あかり、あなたは私の星明かり
必要なの、夜はずっと
ねぇ、一緒に踊ってよ (私は宙に浮いている)
あなた、月あかり、私の星明かり
必要なの、夜はずっと
私は空に浮いていく
ねぇ、一緒に踊ってよ (私は宙に浮いている)


You can fly away with me tonight
You can fly away with me tonight
Baby, let me take you for a ride
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
I'm levitating (Woo)
You can fly away with me tonight
You can fly away with me tonight
Baby, let me take you for a ride
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah (Woo)


今夜、私と飛んで行こう
今夜、私と飛んで行こう
連れて行ってあげる
私、宙に浮いている
今夜、私と飛んで行こう
今夜、私と飛んで行こう
連れて行ってあげる


My love is like a rocket, watch it blast off
And I'm feeling so electric, dance my ass off
And even if I wanted to, I can't stop
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
My love is like a rocket, watch it blast off
And I'm feeling so electric, dance my ass off
And even if I wanted to, I can't stop
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah


私の愛はまるでロケット、打ちあげてあげる
電流が走るわ、夢中で踊ってる
止まりたくても止まれない
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
私の愛はまるでロケット、打ちあげてあげる
電流が走るわ、夢中で踊ってる
止まりたくても止まれない

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah


You want me, I want you, baby
My sugarboo, I'm levitating
The Milky Way, we're renegading


あなたは私が欲しい、私はあなたが欲しい
素敵な人、私、宙に浮いている
天の川よ、二人で逃避行


I got you, moonlight, you're my starlight
I need you all night,
Come on, dance with me (I'm levitating)
You, moonlight, you're my starlight (You're the moonlight)
I need you all night,
Come on, dance with me (I'm levitating)


掴まえた、月あかり、あなたは私の星明かり
必要なの、夜はずっと
ねぇ、一緒に踊ってよ (私は宙に浮いている)


You can fly away with me tonight (Tonight)
You can fly away with me tonight
Baby, let me take you for a ride
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah (Take you for a ride)
I'm levitating (Woo)
You can fly away with me tonight (Tonight)
You can fly away with me tonight
Baby, let me take you for a ride
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah (Let me take you for a ride)


今夜、私と飛んで行こう
今夜、私と飛んで行こう
連れて行ってあげる
私、宙に浮いている
今夜、私と飛んで行こう
今夜、私と飛んで行こう
連れて行ってあげる