おはようございます。週末ですね。
いかがおすごしますか?
九州北部地方は雨の天気となっています。
秋の雨はなんか風情がありますね。
涼しくなって過ごしやすくなりましたね。
ただ朝晩の気温の差が大きいのできをつけましょう。
家ののんびりする一日もいいのでは。
では今日も良い一日を。
@英語版
Hi, Good morning. That`s weekend. How are you?
Today is rainy wheather in Kyusyuu region.
Rainy of autumn is having exquisite taste.
The more and the rore is cool and comfortable.
But the morning and night are changing temprature is big.
So take care of you. Then I recommend that you take it easy.
Have a good day.
家ののんびりおすすめ映画
- 映画 怪物くん 豪華版 [ 大野智 ]
- ¥4,034
- 楽天
- 映画 図書館戦争 オリジナル・サウンドトラック [ 高見優 ]
- ¥2,500
- 楽天