Trouble | 中谷良子の落書き帳

中谷良子の落書き帳

核武装・スパイ防止法の実現を

このP!NKのPV好き♪
この曲は、「Lady Marmalade」以来、Solo初のGrammy賞を獲得したんです。
姐さんの生き方はAnti Celebrityでカッコイイ!!

pink-trouble(動画)


↑↑(和訳)

No attorneys
弁護士はいない
To plead my case
私の事件を弁護してくれる
No orbits
軌道はない
To send me into outta space
私を宇宙の外へ送ってくれる
And my fingers
私の指は
Are bejeweled
宝石で飾られてて
With diamonds and gold
ダイヤモンドとゴールドの
But that ain't gonna help me now
でも今は宝石は役に立たない

I'm trouble
私は困り者
Yeah trouble now
そう 今トラブルよ
I'm trouble ya'll
私は困り者なの みんな
I disturb my town
街を混乱させてる

I'm trouble
私は困り者
Yeah trouble now
そう 今トラブルよ
I'm trouble ya'll
私は困り者なの みんな
I got trouble in my town
街をめちゃくちゃにした

You think your right
自分が正しいと思ってるみたいだけど
But you were wrong
あなたは間違ってたわ
You tried to take me
私を連れて行こうとした
But I knew all along
でも私はずっとわかってたのよ
You can take me
私を連れて行けるのよ
For a ride
車に乗せて
I'm not a fool out
私は馬鹿じゃない
So you better run and hide
だからあなたは逃げて隠れたほうがいいかもね

I'm trouble
私は困り者
Yeah trouble now
そう 今トラブルよ
I'm trouble ya'll
私は困り者なの みんな
I disturb my town
街を混乱させてる

I'm trouble
私は困り者
Yeah trouble now
そう 今トラブルよ
I'm trouble ya'll
私は困り者なの みんな
I got trouble in my town
街をめちゃくちゃにした

If you see me coming down the street then
私がやって来るのがわかったら
You know it's time to go
あなたは去るべきその時よ
(and you know it's time to go cause here comes trouble)
(去るべき時よ トラブルがやってくるんだから)

No attorneys
弁護士はいない
To plead my case
私の事件を弁護してくれる
No orbits
軌道はない
To send me into outta space
私を宇宙の外へ送ってくれる
And my fingers
私の指は
Are bejeweled
宝石で飾られてて
With diamonds and gold
ダイヤモンドとゴールドの
But that ain't gonna help me now
でも今は宝石は役に立たない

You think your right
自分が正しいと思ってるみたいだけど
But you were wrong
あなたは間違ってたわ
You tried to take me
私を連れて行こうとした
But I knew all along
でも私はずっとわかってたのよ
You can take me
私を連れて行けるのよ
For a ride
車に乗せて
Cause I'm not a fool out
私は馬鹿じゃないから
So you better run and hide
だからあなたは逃げて隠れたほうがいいかもね

I'm trouble
私は困り者
Yeah trouble now
そう 今トラブルよ
I'm trouble ya'll
私は困り者なの みんな
I disturb my town
街を混乱させてる

I'm trouble
私は困り者
Yeah trouble now
そう 今トラブルよ
I'm trouble ya'll
私は困り者なの みんな
I got trouble in my town
街をめちゃくちゃにした

If you see me coming down the street then
私がやって来るのがわかったら
You know it's time to go
あなたは去るべきその時よ

I'm trouble
私は困り者
Yeah trouble now
そう 今トラブルよ
I'm trouble ya'll
私は困り者なの みんな
I disturb my town
街を混乱させてる

I'm trouble
私は困り者
Yeah trouble now
そう 今トラブルよ
I'm trouble ya'll
私は困り者なの みんな
I got trouble in my town
街をめちゃくちゃにした

$Jellyの~日本のタブー~