"Won't do that" Lyric | Robbie Williams マニア

Robbie Williams マニア

自称Robbie Williams Mania in Japan! Mr.エンターテイナー Robbie Williams好きの私。 日本やアメリカではいまいち人気のでないロビー。でも私は応援してるっ!

Won't do that

In this bag of stuff I brought to you,(君らの為にいろいろバッグに詰めて持ってきたけど)
you didn't mind sorting it through.(中身はそんなに気にしちゃいないみたいだし)
You would never be the trouble and strife,(なんも面倒は起きないだろうけど)
if I made you my swiss army wife.(もし君をスイス・アーミー・ワイフにするならね)

I could give this up,(こんなの止めてもよかったんだ)
I could walk away. (サヨナラも出来たけど)
It doesn't fill me up, (そうしたって満たされやしないし)
it didn't anyway (どうせ満たされなかったし)

I won't do that to you, (君の前から消えたりしないよ)
won't do that to you. (いやいや、そんなことはしない)

I don't mind when the boys look at you,(ヤロウが君を見つめたってかまわないさ)
if I was them, I would be doing it too. (僕がヤツでも同じことをするだろうよ)
I mean more to you than handbag and shoes, (僕にはバッグや靴よりも価値があるよね?)
I'm so sorry, there's been a few. (ちょっとだけでホント申し訳ない)

I could give this up, (こんなん止めちゃってもよかったんだ)
I don't dress too much. (着る服もいい加減だし)
Could i give it up? (止めちゃってもいいかな?)
All is given up. (なんもかんも)

I won't do that to you, (君の前から消えたりしないよ)
won't do that to you. (そんなことはしない)

Suddenly I'm not the jealous guy,(突如、ぼくはジェラスガイじゃなくなった)
another sign that we're doing it right.(僕等がうまいこといってるって兆候だ)

I could give this up, (諦めることもできた)
I could walk away, (立ち去ることも出来た)
cause you fill me up. (もう君でお腹いっぱい状態だったから)
Each and every day. (毎日毎日)

I promise that I won't do that to you. (約束するよ。そんなことはしないって)
Won't do that to you, (そんなことしない)