"Deceptacon" Lyric | Robbie Williams マニア

Robbie Williams マニア

自称Robbie Williams Mania in Japan! Mr.エンターテイナー Robbie Williams好きの私。 日本やアメリカではいまいち人気のでないロビー。でも私は応援してるっ!

Deceptacon

Microwave yourself today,(自分をレンジにかけちゃえ)
save you for a rainy day.(雨の日のためにとっておくんだ)
Hello Deceptacon.(ハロー Deceptacon)
This will not be going away.(どこかに行ってしまうことはない)

From all of us here, ("ココニイル私達ハ")
to all over there. ("ソッチノ皆ニ")
We wish you all of the best,(”健ヤカデイテクレルコトヲ願ッテル”)
all of the years she said. (彼女はそういった。”イツダッテ”)

Well, he's never been quite right. (まぁ、彼はいつも間違ったこと言うんだ)

And I know we'll be stepping on eggshell tonight.
(僕は分かってる。今夜、僕等は心して進むんだ)

And all over Britain, (イギリス全土で)
we wait for permission. (僕等は許可を待っている)
To form another Q. (新たな”疑問”を投げかけることに)
We stand in position (位置につくんだ)
but somebody's missing, (誰かが欠けてる)
and that somebody's you. (その”誰か”とは ”君”だ)
But what can I do? (僕には何が出来る?)

I love you (貴方のことは大好き)
but I don't like you right now.(でも今は好きじゃない)
That's all she had to say. (それだけを彼女は言えばよかった)
Hello Deceptacon.(ハロー Deceptacon)
I will not be going away. (僕は逃げない)

From all of us here, ("ココニイル私達ハ")
to all over there. ("ソッチノ皆ニ")
We wish you all of the best,(”健ヤカデイテクレルコトヲ願ッテル”)
all of the years she said. (彼女はそういった。”イツダッテ”)
Only you can make it right. (正シクデキルノハ貴方ダケ)

But I'd stop, (だけど僕は立ち止める)
stepping on eggshell tonight.(今夜、踏み出すことを)

And all over Britain, (イギリス全土で)
we wait for permission. (僕等は許可を待っている)
To form another Q. (新たな”疑問”を投げかけることに)
We stand in position (位置につくんだ)
but somebody's missing, (誰かが欠けてる)
and that somebody's you. (その”誰か”とは ”君”だ)
But what can I do? (僕には何が出来る?)

Send my best to all concerned. (関わってる全ての人に僕の全力を傾けたい)
I know I've been a gracious host. (僕はいい召使だったよね)
Goodbye Deceptacon.(グッバイ Deceptacon)

Who are you? (君はだれ?)
Who are you? (君はだれ?)
Who are you? (君はだれ?)
What are you to me? (君は僕にとって誰?)
What can I do for you? (僕は君に何がしてあげられるの?)
What can you do for me?(君は僕に何をしてくれるの?)

Who are you? (君は誰?)
What are you to me? (君は僕にとって誰?)