Start a Diet | Inside the Battle with Temptation <煩悩との戦い>

Inside the Battle with Temptation <煩悩との戦い>

I’d like to share not only my daily work life and sports-watching experiences but also my struggles and tips for managing my diet and health.
日々の仕事とスポーツ観戦、そして新たにダイエット記録のブログになります。

I started my new job in May after working at my previous workplace, where business trips and late-night overtime were the norm. 

前部署を紹介しましたが、そこでは毎週平日出張、深夜までの残業あたりまえでした。

 

 

However, at my new workplace, I can leave on time, and I can even use flexible hours. 

ホワイトな職場へ移動になりました~~!!

定時で帰れる

さらになんとフレックスも使える

(前部署でも制度はありましたが、ほぼ出張なのでフレックスの意味がありませんでした)

 

 

It's a refreshing change! 

まさに神

 

 

I used to be away from home on weekday business trips, but now I can come home every day. 

去年平日はまるで家を空けていましたが、これからは毎日帰れる

 

 

With this newfound time, I've decided to focus on my health and start a diet. 

定時で帰れて時間も読めるのでダイエット始めます

 

 

I'll breathe new life into my beer-bellied body.

ビールっ腹に活を入れます

 

Now

83.2kg

25.9%