RIIZE - Honestly

 

 

 

 

아무리 애써 봤자 뛰지 않는 Heart

いくら頑張ってみたところで高鳴らないHeart

 

아무리 애써봐도 그대로인 걸

いくら頑張ってみてもそのままなんだ

 

오히려 잘 된 것만 같아

むしろ良かったのかもしれない

 

I’m giving my love to myself

 

난 변할 테니까

僕は変わるから

 

최선을 다했으니 후회 없어 난

最善を尽くしたから後悔はないよ

 

내 우선순위 속 넌 없어 더 이상

僕の優先順位の中にもう君はいない

 

이젠 분명해

今なら分かる

 

You gave me the alarm

 

내 전부였던 네게 말할게

僕の全部だった君言うよ

 

Goodbye

 

 

 

You were my angel

 

영원하자 했던 그때의 날 잊어

永遠でいようって言ったあの頃の僕を忘れて

 

Such a cruel way to end us

 

이젠 당겨버린 이별이란 Trigger

もう引いてしまった別れというTrigger

 

 

 

Honestly all I need is me

 

난 너 없이 더 자유로워 Free

僕は君がいないともっと自由になるFree

 

Honestly I know you didn’t see

 

Now I can be what I just wanna be

 

 

 

I know you tryna reach me

 

through my friends

 

You know 두 번은 속지 않아

You know 2回は騙されないよ

 

This is the end oh

 

실수라는 변명 따윈 No more

失敗という言い訳なんかはNo more

 

And I don’t know why you

 

gotta deny your feelings

 

One of these days I know you

 

gonna get that healing

 

더는 그만 괴롭혀

もう苦しめるのはやめて

 

Overthinking and thinking

 

Why you slipping and slipping skip it

 

아름답던 우리의 추억만 Keep it

美しかった僕らの思い出だけ Keep it

 

 

 

You were my angel

 

너로 가득했던 나를 모두 지워

君でいっぱいだった僕を全部消して

 

Such a cruel way to end us

 

돌이킬 수 없어 이별이란 Trigger

後戻りはできない別れというTrigger

 

 

 

Honestly all I need is me

 

난 너 없이 더 자유로워 Free

僕は君がいないともっと自由になるFree

 

Honestly I know you didn’t see

 

Now I can be what I just wanna be

 

 

 

All I need is me yeah

 

I’ll be good for me yeah

 

깨달았어 네 덕분에 이제야

気付いたよ 君のおかげでやっと

 

You were the king of my city

 

I’ve been burning my town

 

 

 

너만을 비추던 내 두 눈이

君だけを映してた僕の目が

 

이젠 더 먼 곳을 바라보지

今はもうもっと遠くの場所を見つめてるんだ

 

더 이상 내 세상에 너는 없다는 걸

これ以上僕の世界に君はいないってこと

 

Cause girl I gotta tell you honestly

 

 

 

Honestly all I need is me

 

난 너 없이 더 자유로워 Free

僕は君がいないともっと自由になるFree

 

Honestly I know you didn’t see

 

Now I can be what I just wanna be

 

 

 

 

Single "RIIZING" 収録曲