lusty mermaid/NoeL Mode Expansion 歌詞 | NoeLish World

NoeLish World

ぬるぬる歌うNoeLのぶろぐ。
どこか気になる、そんな声をしているらしいです。
2008年活動開始の人生一大事ドタバタプロジェクトNoeLです。
あまり非凡なことが無い人生なのでネタ探しに奔走。コメントお気軽にどうぞ!!


lusty mermaid

lyrics by NoeL

 

I'll be covered with deep fears,
cause your face is over the sea.
Cheer up my mind.
Coming sun,and cloudy heart is gone.
Flying up!

In that memories,
you hurted yourself.
We lost the way to our future.
In my memories,
not all the scene was sad one.
Come with me now!

I'll be having the two free steps,
toward to you to love your all.
How beautiful this world is!
I noticed that when need you.

I'll waste the only one treasure.
Don't be afraid to go on.

In that memories,
you shamed yourself.
we find the way to change tomorrow.
In my memories,
this bright sea was celebrated us.
Now is the time to decide.

I'll always be with heavy fate,
cause I am lusty mermaid.
But your love stopped my tears.
Please don't give me up,never.

I'll be having the two free steps,
toward to you to love your all.
How beautiful this world is!
I noticed that when need you.

I'll waste the only one treasure.
Don't be afraid to go on.

This huge ocean and that far sky.
What is separating us?
I don't believe the sad story.
I'll be the new legend.
 

日本語訳はこちら↓

lusty mermaid

あなたは海では暮らせないから
このままじゃ哀しいだけ
気持ちを奮い立たせれば
太陽が昇り、曇った心も去っていく
羽ばたいて!

あの記憶の中では
あなたはただ自分を責めた
私達の未来なんて失くしていた
私はこう想うわ
その景色全てが哀しいものではなかった
私と一緒に来てほしいの!

自由な2つの歩みを得て
あなたの全てを愛するために向かいましょう
なんてこの世界は美しいのか
私はあなたを求めるときに気付いたの

たった一つの宝物を棄てることになるけれど
恐れずに進むの

あの記憶の中では
あなたはただ自分を恥じた
私達は明日を変える方法を見つけたわ
私はこう想うわ
この輝く海が私達を祝福していたの
今が決断の時よ

重苦しい運命が待っている
私は戒律を破ったみだらな人魚だから
だけどあなたの愛が私の涙を止めた
どうか、私をあきらめないで欲しい

自由な2つの歩みを得て
あなたの全てを愛するために向かいましょう
なんてこの世界は美しいのか
私はあなたを求めるときに気付いたの

たった一つの宝物を棄てることになるけれど
恐れずに進むの

この広大な海と果てしない空の下で
何が私達を引き裂くの?
哀しい話はもう信じない
私が新たな伝説になるから