英歌詞読み【Bombs away / ONE OK ROCK】 | とうふ式英歌詞読み

とうふ式英歌詞読み

英語の歌詞を自分なりの読み方や、歌を聴いて発音の具合などを参考にしながら、ひらがなで簡単に書き表してみました

 
This is the end of you and me
#でぃしじ えんどーびゅー えーんみー
 
And I'm never going back
#えな ねーばー ごーいんばっ(く)
 
Before my broken soul begins
#びふぉまい ぶろーくんそう びーぎんず
 
To fade to black
#とぅ ふぇいつ ぶらーく
 
And if I could show you now
#えでぃ ふぁいく しょうゆーなう
 
Let you see the future
#れちゅ しーざ ふゅーちゃー
 
Burning out, burning out
#ばにーなう(つ) ばーにーいなう(つ)
 
This is confirmation
#でっしず かんふめいしょー(ん)
 
The higher up I get
#でぃ はいやらぷ らいげー
 
I bury it, bury it
#あ(い)ばーりい ばーりいぇーつ
 
The higher up I get
#でぃ はいやらぷ らいげーつ

Tick tick tock and it's bombs away
#てぃくてぃくとく あ(ん)でぃつ ぼんざうぇーい
 
Come on, it's the only way
#かもーん い(つ)じおんりうぇーい
 
Save yourself for a better day
#せいびょあせる ふぉあ べーらでーい
 
No, no, we are falling down
#のーのー うぃあふぉーりいんだ~ん
 
I know, you know this is over
#あのー ゆのー でぃしぞーばあー
 
Tick tick tock and it's bombs away
#てぃくてぃくとく あ(ん)でぃつ ぼんざうぇーい
 
Now we're falling…now we're falling down
#なわ ふぉーりいーん なわ ふぉーりいんだーん
 
つけいる術なく ただ立ち尽くした
 
叫ぶ声むなしく
to fade to black
#とぅ ふぇいつ ぶらー(く)
 
エグられた感情に 痛みも 涙も
 
Burning out, burning out
#ばーになう(つ) ばーにーいなう(つ)
 
This is confirmation
#でっしず かんふめいしょー(ん)

The higher up I get
#でぃ はいやらぷ らいげーつ
 
I bury it, bury it
#あ(い)ばーりい ばーりいぇー(つ)
 
The higher up I get
#でぃ はいやらぷ らいげーつ

Tick tick tock and it's bombs away
#てぃくてぃくとく あ(ん)でぃつ ぼんざうぇーい
 
Come on, it's the only way
#かもーん い(つ)じおんりうぇーい
 
Save yourself for a better day
#せいびょあせる ふぉあ べーらでーい
 
No, no, we are falling down
#のーのー うぃあふぉーりいんだ~ん
I know, you know this is over
#あのー ゆのー でぃしぞーばあー
 
Tick tick tock and it's bombs away
#てぃくてぃくとく あ(ん)でぃつ ぼんざうぇーい
 
Now we're falling…now we're falling down
#なわ ふぉーりいーん なわ ふぉーりいんだーん

Singing loud so I can hear
#しんぎんらうそ あいきゃんひー
 
In my head, in my head
#いまへ いまへ
 
I'm feeling restless
#あむ ふぃりん(ぐ)れすれす
 
Hanging by a broken thread
はんぎんばいあ ぶろーくんとぅれー
 
In my head, in my head, in my head
#いまへ いまへ いまへいえー
Singing loud so I can hear
#しんぎんらうそ あいきゃんひー
 
In my head, in my head
#いまへ いまへ
 
I'm feeling restless
#あむ ふぃりん(ぐ)れすれす
 
Hanging by a broken thread
はんぎんばいあ ぶろーくんとぅれー
 
In my head, in my head, in my head
#いまへ いまへ いまへいえー

Tick tick tock and it's bombs away
#てぃくてぃくとく あ(ん)でぃつ ぼんざうぇーい
 
Come on, it's the only way
#かもーん い(つ)じおんりうぇーい
 
Save yourself for a better day
#せいびょあせる ふぉあ べーらでーい
 
No, no, we are falling down
#のーのー うぃあふぉーりいんだ~ん
 
I know, you know this is over
#あのー ゆのー でぃしぞーばあー
 
Tick tick tock and it's bombs away
#てぃくてぃくとく あ(ん)でぃつ ぼんざうぇーい
 
Now we're falling…now we're falling down
#なわ ふぉーりいーん なわ ふぉーりいんだーん
 
Tick tick tock and it's bombs away
#てぃくてぃくとく あ(ん)でぃつ ぼんざうぇーい
 
Tick tick tock and it's bombs away
#てぃくてぃくとく あ(ん)でぃつ ぼんざうぇーい
 
Tick tick tock and it's bombs away
#てぃくてぃくとく あ(ん)でぃつ ぼんざうぇーい
 
 
 
 
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
() 内は発音するかしないかくらいの感覚で
歌うとそれっぽくなると思いますwww
 
正しい読み方を保証するものではありません。
英語の読み方を基盤として、
この歌詞を書いている僕のしょぼい知識や
聞こえ方などで、読みやすくしたものです。
英語が全く読めない人が、
気持ちよく、それっぽく歌えるために
書いたものですので、ご了承ください。
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※