We wanted you to be the first to hear about our latest sustainability endeavor.
私たちのサステイナビリティに関する最新情報を
最初に知っていただきたいと思ってお便りしています。
As you probably know, the fashion industry is one of the leading waste producers globally—which is why we've worked tirelessly to make new swimwear that's better for the environment and for you.
ご存知の通り、
ファッション業界は
世界の中でも
最も廃棄物を多く出す産業の一つです。
だから、私たちは
お客様だけではなく、
環境にも優しい新しいスイムウェア(水着)を作るために
努力を惜しまず取り組んできました。
By switching to a digital-printing technique, we save 50 percent more water than we would if we used traditional screen-printing methods—and we only operate with azo-free dyes.
デジタルプリントの技術を活用することによって
私たちは従来のスクリーンプリントよりも
50%以上も水の使用を節約できるようになりました。
そして、我が社では
(発がん性があると言われる)アゾを含まない染料しか使いません。
In other words: Our new swim styles are easier on the planet (and they're easier on the eyes too, since digital printing allows for a sharper, higher level of detail. Win-win).
言い換えると、
私たちの新しいスイムウェアは
地球への負荷が少なく
(そして、見た目も麗しいです。
なぜならデジタルプリントの方が
よりシャープで
繊細なディテールを
プリントできるから。
これはウィンーウィンです。)
Switching to digital printing for our latest swimwear (certified following OEKO-TEX® standard) is just one of the many ways we're working to reduce our environmental impact in 2020 & beyond.
最新のスイムウェアコレクションでデジタルプリントを活用することは
(OEKO-TEX® 基準に準規しているという証明付き)
アドアミーが2020年以降、
環境へのインパクトを削減する努力の
ほんの一部です。
Stay tuned for more updates on our efforts, and shop the new collection in the meantime.
So that means we predominantly work with fashion apparel and retail brands.
つまり、私たちは主にファッションアパレルとリテールブランドをお客さんに持っています。
What we do is we introduce an imbedded RFID into the retail product.
私たちの会社では小売販売する商品そのものにRFIDを埋め込みます。
We have created one of the industry's first RFID tags in the form of a thread.
私たちは糸状のRFIDタグを、業界初かそれに近い形で創り出したのです。
So now this digital identity can live with the product.
つまり、このデジタルアイデンティティは商品の伴侶としてライフサイクルを全うします。
That means from the moment the product is created, you can identify it from production, track it all the way through the value chain, have insight into the movement of that product, you can visualize it in the retail environment, and because the RFID is embedded into the product, you can now track and engage with the customer around that product after the point of sale.