こちらのクリエイターの執筆も、私へのメッセージです。

このように「穏やかな」時間を与えて下さる神樣深く感謝します。

ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

 

イエス樣からのメッセージは、世界を一気に変える鍵を握る人へのもので、こちらは新しいメッセージですが、残念ながらOKサインは頂けませんでした。

 

昨日の朝は、一番上の写真できれいな空でした。

夕方は、一部ケムトレイルのある空でした。

私達の地球では、毎日このように空が汚染されています。

アシュターコマンド銀河の光の勢力は、私達にこの真実を知らせながら、あらゆる危険から私達をお守り下さっています。

ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

 

皆さんも、アシュターコマンド銀河の光の勢力感謝して下さい。

 

 

 

 

サナンダ樣は、「母なる地球の変化は神聖なタイミングで起こります。 奇跡は起こる準備ができています。それを受け入れるために自分自身を開いてください。」と仰っていますので、平和な世界を望む人は、奇跡を待ちながら、こちらの瞑想に参加して下さい。

 

こちらの瞑想をする人を増やして下さい。 この瞑想の参加者が早く増えれば、それだけ早く平和な世界が実現します。

 

 

 

 

 

 

 

 

This The Creator Writings is also a message to me.
I am deeply grateful to God for giving me such a “gentle” time.
ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

The message from the Master Jesus is for the person who holds the key to changing the world all at once, and this is a new message, but unfortunately I did not receive an OK sign.

Yesterday morning, the sky was beautiful as seen in the top photo.
In the evening, the sky was partially covered with chemtrails.
On our planet, the sky is polluted every day.
The Ashtar Command and the Galactic Light Forces have been protecting us from all dangers, showing us this Truth.
ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ
Please thank the Ashtar Command and the Galactic Light Forces.

 

 

 

 

Lord Sananda says, “The changes on Mother Earth arrive in Divine Timing. The miracles are ready to happen, open yourself to receive them.” So if you want a peaceful world, Please join this meditation while waiting for the miracles.  

Please increase the number of people who practice this meditation.  The sooner the number of participants in this meditation increases, the sooner a peaceful world will be realized.

 

 

 

 

 

 

 

imageimage

image

imageimageimage

 

 

 

 

 

 

 

 

日本人は戦後真実を隠されてきました!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

神樣は私達がありのままの自分で居ることを望まれています虹

God wants us to be who we are虹

 

 

 

 

 

 

ヒーラーやチャネラーとして

人からお金を受け取る活動をされている方は、

心を入れ替える必要があると思います。

If you are working as a healer or channeler, 

receiving money from people, 

I think you need to change your mind.

 

 

 

 

 

 

このように宇宙の光の皆樣は私達をお守り下さっています虹

In this way, the Light Beings in the Universe has been protecting us.虹  

ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

 

 

 

 

 

 

植物のみの食事の進め虹

Promoting a plant-only diet虹

 

 

 

 

 

 

クリスマスも正月もハロウィーンも、

闇によって作られたものはみんな無くしましょう!

Eliminate Christmas, New Year, Halloween, 

and all that the darkness has created!

 

 

 

 

 

 

イエス樣は2000年前に、

アセンションプロセスを始めようとこの地球に来られました虹

Master Jesus came to this earth 2000 years ago 

to begin the ascension process.虹

 

 

 

 

 

 

コロナワクチンを接種した方に解毒をお勧めします。

Detoxification is recommended for those 

who have received the coronavirus vaccine.

 

 

 

 

 

 

私達は一つです虹虹虹

 

 

 

 

 

 

 

 

昨日も358は2回来てくれましたが、

一つは通過しただけで撮るまではいきませんでした爆  笑飛び出すハート

夜の111111に丁度時計に目をやることが出来て、

その瞬間を見たときはゾクッとしましたポーンベル