Airbnb 川崎市にお住いのインド人夫妻 2023/9/16-18 | ゆきんこのブログ

ゆきんこのブログ

我が家の犬猫、保護犬、そしてゆきんこのブログです。

川崎市にお住いのインド人夫妻が来てくれました。

ハンサム、美人の素敵なご夫婦です。

お二人とも明るくて気持ちのいい夫婦です。

インド人は頭がよくていい人だと思いました。

An Indian couple living in Kawasaki came to stay.

The husband is handsam and the wife is beautiful.

They are a bright and nice couple.

I thought Indians are intelligent and nice people.

 

来た当日は犬吠に日の入りを見に行き、翌日朝は早朝に出て日の出を見に行かれました。

最後の日は日の出を見て、そのまま帰られました。

かつて日の出を見に来た中国人のゲストがいました。

銚子は東端にあるので日の出は見やすいのかもしれないです。

On the coming day they went to see sunset and the next early morning they went to see sun rise.

On the last day, they went to see sunrise and go home.

The other day a Chinese guest came to see sunrise.

Choshi is located very east end, so it is a good place to see sunrise.

 

日本のインド料理のレストランについて話しました。

私たちがよく行くのはロイヤルインドです。

出されるカレーは日本のカレーとは違うし、これがインドのカレーだと思っていましたが、どうやら違うようです。

日本のインド料理店のカレーは日本人に合うように作られていて、インドのカレーはもっとたくさんスパイスが入っているそうです。辛いのではなく、spicyなんだそうです。

We talked about Indian restaurants in Japan.  

We often go to Loyal India.  They said their curry was different from one in India.  Original Indian curry is much more spicy, not hot.  The curry in Japan are transformed to one liked by Japanese.

 

ヒンズー教の食文化についても話しました。胃と宗教は別物だそうです。

We talked about cuisine of hinduism.  His stomach and religion are totally different.

 

たくさんいろんなこと話しました。とても楽しかったです。

彼らは特にうちの猫、源との交流がよかったようです。源、ありがとう。

We talke about many things.  I had a good time.

They enjoyed communicating with my cat, Gen.  Thank you, Gen.