ポール・ポッツ - 初めて | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

Paul Potts - La Prima Volta (First Time Ever I Saw Your Face) (Live At Kiev Opera House)

 

 

paulpottstv

 

Paul Potts - La Prima Volta (First Time I Ever Saw Your Face) (Live at Kiev Opera House)

 

#PaulPotts #LaPrimaVolta #LaPrimaVoltaFirstTimeIEverSawYourFace #PaulPottsLaPrimaVolta #PaulPottsOfficial #PaulPottsMusic #Contepartiro #PaulPottsOfficialVideo #PaulPottsLive #PaulPottsEssentials #Portisere #NessunDorma #BestOfPaulPotts #BritainsGotTalent #PaulPottsBritainsGotTalent 


English Lyrics

The first time ever I saw your face
I thought the sun rose in your eyes
And the moon and the stars were the gifts you gave
To the dark and the endless skies, my love
To the dark and the endless skies

And the first time ever I kissed your mouth
I felt the earth move in my hands
Like the trembling heart of a captive bird
That was there at my command, my love
That was there at my command, my love

And the first time ever I lay with you
I felt your heart so close to mine
And I knew our joy would fill the earth
And last till the end of time, my love
And it will last till the end of time, my love

The first time ever I saw your face, your face
Your face, your face
 

 

・・・・・・・

 
ポール・ポッツ - La Prima Volta (First Time I Ever Saw Your Face) (Live at Kiev Opera House)
 
 
#ポール・ポッツ #ラプリマボルタ #ラプリマボルタ初めて見た顔 #ポール・ポッツラプリマボルタ #ポール・ポッツ公式 #ポール・ポッツ音楽 #コンテパルティロ #ポール・ポッツ公式ビデオ #ポール・ポッツライブ #ポール・ポッツエッセンシャル #ポルティエール #ネッサンドルマ #ベスト・オブ・ポール・ポッツ #英国ゴットタレント #ポール・ポッツ英国sGotTalent


英語の歌詞

生まれて初めてあなたの顔を見た
あなたの瞳の中で太陽が昇ったと思った
そして月と星はあなたがくれた贈り物でした
暗闇と果てしない空へ、愛しい人へ
暗闇と果てしない空へ

そして初めてあなたの口にキスしたのは
地球が手の中で動くのを感じた
囚われた鳥の震える心のように
それは私の命令でそこにありました、私の愛する人
それは私の命令でそこにありました、私の愛する人

そして初めてあなたと一緒に横になったのは
あなたの心が私の近くにあると感じました
そして私たちの喜びが地球を満たすだろうと知っていました
そして時の終わりまで続くよ、愛しい人よ
そしてそれは終わりまで続くだろう、愛しい人よ

初めてあなたの顔を見た、あなたの顔
あなたの顔、あなたの顔