Stand By Me | The Buzztones | (A Cappella Cover) | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

Stand By Me | The Buzztones | (Ben E King A Cappella Cover)

 

The Buzztones

 

A Cappella Cover by The Buzztones
Song originally written by Ben E King, Jerry Leiber, and Mike Stoller. 
Arrangement by Straight No Chaser

 

Audio Production: Jonas Persson @The Music Forge, Berner Street Studios, London
Video Production: Ricky Whaites
Lead Vocals by Dave Edwards, Christopher Cook, Panny Charalambous


LYRICS

When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we'll see
No I won't be afraid, no I won't be afraid
Just as long as you stand, stand by me

[Chorus]
So darlin', darlin', stand by me, oh now now stand by me
Stand stand by me, stand by me

[Verse 2]
If the sky that we look upon
Should tumble and fall
And the mountains should crumble to the sea
I won't cry, I won't cry, no I won't shed a tear
Just as long as you stand, stand by me

[Chorus]
And darlin', darlin', stand by me, oh now now
Stand by me
Stand by stand by me stand by me

Darlin', darlin', stand by me, stand by me
Stand by me stand by me stand by me
Whenever you're in trouble won't you stand by me, oh now now stand by me
Oh stand by me, stand by me, stand by me

Darlin', darlin', stand by me, stand by me
Oh stand by me, stand by me, stand by me

 

・・・・・・・

 
バズトーンズによるアカペラカバー
この曲はもともとベン E キング、ジェリー リーバー、マイク ストーラーによって書かれました。
ストレート・ノー・チェイサー編曲
 
 
 
音声制作: ジョナス・パーソン @The Music Forge、バーナー・ストリート・スタジオ、ロンドン
ビデオ制作: リッキー・ホワイツ
リード・ボーカル:デイブ・エドワーズ、クリストファー・クック、パニー・シャランブース


歌詞

夜が来たとき
そして土地は暗い
そして月は私たちが見る唯一の光です
いいえ、怖くないです、いいえ、怖くないです
あなたが立っている限り、私のそばにいてください

[コーラス]
だからダーリン、ダーリン、スタンド・バイ、ああ、今、スタン・バイ・ミー
スタンド・スタンド・バイ・ミー、スタンド・バイ・ミー

[第2節]
僕らが見ている空なら
転がって落ちるはずだ
そして山は崩れて海になるはずだ
泣かない、泣かない、いいえ、涙は流しません
あなたが立っている限り、私のそばにいてください

[コーラス]
そしてダーリン、ダーリン、そばにいて、ああ、今、今
私のそばにいて
スタンド・バイ・スタンド・バイ・ミー スタンド・バイ・ミー

ダーリン、ダーリン、スタンド・バイ・ミー、スタンド・バイ・ミー
スタンド・バイ・ミー スタンド・バイ・ミー スタンド・バイ・ミー
困ったときはいつでもそばにいてくれるよね、ああ、今すぐそばにいて
ああ、スタンバイ、スタンバイ、スタンバイ

ダーリン、ダーリン、スタンド・バイ・ミー、スタンド・バイ・ミー
ああ、スタンバイ、スタンバイ、スタンバイ