Céline Dion - The Power Of Love | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

Céline Dion - The Power Of Love (Official Remastered HD Video)

 

 

 

Celine Dion

 

#TheColourOfMyLove #CelineDion #ThePowerOfLove

 

Celine Dion – “The Power of Love” (Official Remastered HD Video)

 

 

Lyrics:
The whispers in the morning
Of lovers sleeping tight
Are rolling like thunder now
As I look in your eyes

I hold on to your body
And feel each move you make
Your voice is warm and tender
A love that I could not forsake

(first chorus)
Cause I am your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
I’ll do all that I can

Lost is how I’m feeling lying in your arms
When the world outside’s too
Much to take
That all ends when I’m with you

Even though there may be times
It seems I’m far away
Never wonder where I am
‘Cause I am always by your side

(repeat first chorus)

(second chorus)
We’re heading for something
Somewhere I’ve never been
Sometimes I am frightened
But I’m ready to learn
Of the power of love

The sound of your heart beating
Made it clear
Suddenly the feeling that I can’t go on
Is light years away
(repeat first chorus)

(repeat second chorus)

#CelineDion #ThePowerOfLove #TheColourOfMyLove #RemasteredHD #30thAnniversary

 

・・・・・・・・

 
#私の愛の色 #セリーヌ・ディオン #愛の力

セリーヌ・ディオン – 「The Power of Love」(公式リマスター HD ビデオ)
 
 
​​​​​​歌詞:
朝のささやき
しっかりと眠っている恋人たちの
今は雷のように転がっている
あなたの目を見つめると

私はあなたの体にしがみついている
そして、あなたが行うすべての動きを感じてください
あなたの声は暖かくて優しいです
捨てられなかった愛

(最初のコーラス)
だって私はあなたのレディだから
そしてあなたは私の男です
あなたが私に手を伸ばすたびに
できることはすべてやります

あなたの腕の中で横たわっている私の気分は失われた
外の世界も
やるべきことがたくさんある
あなたと一緒にいるとすべてが終わる

時期もあるかもしれないけど
遠くにいるようだ
私がどこにいるのか決して不思議に思わないでください
いつもあなたのそばにいるから

(最初のコーラスを繰り返す)

(2コーラス目)
私たちは何かに向かっている
行ったことのない場所
時々怖くなることがあります
でも学ぶ準備はできています
愛の力で

あなたの心臓の鼓動の音
明確にした
突然、これ以上は続けられないという感覚
何光年も離れています
(最初のコーラスを繰り返す)

(2コーラス目を繰り返す)

#セリーヌディオン #愛の力 #私の愛の色 #リマスターHD #30周年