Without You | 私だけで | ∷ my book of pop song and more

∷ my book of pop song and more

洋楽をまず英語の意味に近い和訳で理解し、試行錯誤を繰り返しながら出来るだけ限界まで自然な日本語に近づけて表現して完成度を高めます。
また、J-POP/ J-BALLAD/ ENKA を出来るだけ自然な英語で表現します。

*  Mariah  *

*  Carey  *

👇  Without You  👇

🎌  私だけで  🎌

 

 « PRESS TO  BACK      « GET THAT  LIKE  

(m1 

         JAPANESEVERSION2024

 
 
 

No I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way the story goes
You always smile, but in your eyes
Your sorrow shows
Yes, it shows
No I can't forget tomorrow
When I think of all my sorrow
When I had you there but then I let you go
And now it's only fair that
I should let you know
What you should know



 

だめ 忘れられないよ 今晩のことも
その顔も 出て行ったときの
でも そういうものなんだろうと思う
いつもおまえは微笑んでいるけど 
まなざしには
その不幸が見えてる
そう 顔に出てる
だめ この先も忘れられないよ
この不幸ばっかりを思ったら
おまえを迎えてたのにでも
それから出て行かせた
そしたら今分かっておくほうがいいことを
知らせるのは当然のこと



 

I can't live
If living is without you
I can't live
I can't give anymore
I can't live
If living is without you
I can't give
I can't give anymore




 

やってけない
くらしが私だけだったら
やってけない
もうこれ以上やってけない
やってけない
くらしが私だけだったら
やってけない
もうこれ以上やってけない



 

 

Well, I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way the story goes
You always smile, but in your eyes
Your sorrow shows
Yes, it shows




 

それで 忘れられない 今晩のことも
その顔も 出て行ったときの
でも そういうものなんだろうと思う
いつもおまえは微笑んでいるけど 
まなざしには
その不幸が見えてる
そう 顔に出てる



 

I can't live
If living is without you
I can't live
I can't give anymore
I can't live
If living is without you
I can't give
I can't give anymore



 

やってけない
くらしが私だけだったら
やってけない
もうこれ以上やってけない
やってけない
くらしが私だけだったら
やってけない
もうこれ以上やってけない

 
 
 
 
 
 « GIVE  FEEDBACK             « BACK TO  TOP  

 

 

 

 

⊘  COOLEST DAY EVER 
 
  (m1 welcomes you   
 
≡Thanks for stopping by≡
 
My work here is
almost done !