因為自已既多嘴,而搞到大家極尷尬囉!!

諗住同兩個 fd講,點解佢地聽二日就走去問本人!

本人仲要同我講,你到底同左幾多人講呀!?ドクロ

誤會開始了!叫び

自已太得意忘形啦!將一個玩笑搞到變成個誤會仲要越來越覆複!泣

今日係咁閃佢、避佢囉!ガクリ

臨走既時候,決定左搵佢講清楚,同佢 say sorry的ビックリマーク

竟然係【次所】突然相遇,想避都避唔到。叫び

但佢同我講野囉!個刻真係有種放下心頭大石囉!ううっ...

我唔想佢到走既時候都誤會我周圍唱佢呀!

大家當無事發生,太好啦!泣



P.S:::琴日真係好有衝動想唔撈囉!好過份囉!

好仆街呀!ドクロ


今日係發哥個度係最開心的一日ビックリマーク

東尼同心怡真係好搞笑音譜

我個心有點亂,係咪我想太多尼!!

都係東尼做雞仔媒人啦!ガクリ

朝早既時候大家吹下水就算啦!食左飯去埋個【次所】就奶野啦ビックリマーク

我諗住叫奇哥過來,俾個facebook我,但佢唔理我囉!むかっ

之後東尼就同我講,【你唔知我同佢講左D咩,你仲叫佢過來!】

個刻真係 O 左!

佢竟然問太哥:【你有無鐘意既人呀!?你覺得小燕點呀!?】

真係好無奈叫び

好啦!吹下..........笑下.....咁就一日啦!

拖完地拉!

園園突然問我【你認真定講笑架!?】

我【講笑炸!東尼佢地老屈我的,係咪嚇親奇哥呀!?】

園園【我都唔知點講啦!咩奇哥唔好咩!?】

我【下................唔係呀!!】

慢慢行開左!

雖然叫佢做奇哥,但其實我仲大過佢!ムムム

算啦!!唔想諗啦!我驚想太多!!會錯意叫び


人家未拍過拖麻,人家就不得有所其待嗎!悔し泣き