今日過左數啦!希望快D收到飛啦!![]()
好累.....好累...連續返左十六日啦!
返到公司真係好呆!無靈魂架!![]()
又唔想請假!捱下去啦![]()
聽住張震岳的想太多真係有D喊!
有些事痛一次就夠啦!
今日過左數啦!希望快D收到飛啦!![]()
好累.....好累...連續返左十六日啦!
返到公司真係好呆!無靈魂架!![]()
又唔想請假!捱下去啦![]()
聽住張震岳的想太多真係有D喊!
有些事痛一次就夠啦!
因為自已既多嘴,而搞到大家極尷尬囉!!
諗住同兩個 fd講,點解佢地聽二日就走去問本人!
本人仲要同我講,你到底同左幾多人講呀!?![]()
誤會開始了!![]()
自已太得意忘形啦!將一個玩笑搞到變成個誤會仲要越來越覆複!
今日係咁閃佢、避佢囉!![]()
臨走既時候,決定左搵佢講清楚,同佢 say sorry的![]()
竟然係【次所】突然相遇,想避都避唔到。![]()
但佢同我講野囉!個刻真係有種放下心頭大石囉!![]()
我唔想佢到走既時候都誤會我周圍唱佢呀!
大家當無事發生,太好啦!![]()
P.S:::琴日真係好有衝動想唔撈囉!好過份囉!
好仆街呀!![]()
今日係發哥個度係最開心的一日![]()
東尼同心怡真係好搞笑![]()
我個心有點亂,係咪我想太多尼!!
都係東尼做雞仔媒人啦!![]()
朝早既時候大家吹下水就算啦!食左飯去埋個【次所】就奶野啦![]()
我諗住叫奇哥過來,俾個facebook我,但佢唔理我囉!![]()
之後東尼就同我講,【你唔知我同佢講左D咩,你仲叫佢過來!】
個刻真係 O 左!
佢竟然問太哥:【你有無鐘意既人呀!?你覺得小燕點呀!?】
真係好無奈![]()
好啦!吹下..........笑下.....咁就一日啦!
拖完地拉!
園園突然問我【你認真定講笑架!?】
我【講笑炸!東尼佢地老屈我的,係咪嚇親奇哥呀!?】
園園【我都唔知點講啦!咩奇哥唔好咩!?】
我【下................唔係呀!!】
慢慢行開左!
雖然叫佢做奇哥,但其實我仲大過佢!![]()
算啦!!唔想諗啦!我驚想太多!!會錯意![]()
人家未拍過拖麻,人家就不得有所其待嗎!