人有競爭先有進步既!尼個道理我明!


我既同事sale野好叻,又有經驗,我尼個初哥好好學野啦!


佢就成為左我既假想敵,要加油チョキ


返左尼份工感覺就係走入左令一個世界一樣,真係好唔同...


要跑數,見到D客又要諗點樣去sale佢而又唔會嚇到佢走...


真係好好經驗架.......


而且每日加加埋埋條數都跑得唔係咁理想,唔理拉只想盡力做....


每日$3000係俾自已一個目標,所以返工都有動力グー


唔同係sogo日覆一日,真係好頹、好廢呀.....ガーン


今日返貨,拾到傻左...


真係唔知燃燒左幾多個卡路里囉べーっだ!


聽日放我第一個假,好開心ドキドキ


但聽日都好忙!


累了!晚安。


每日每日都係度諗自已做左幾錢生意..お金


搞到自已都好煩,想太多..ドクロ


未入尼行既時候,都聽過好多人講跑私俑會無朋友ビックリマーク


依家開始明白啦!


不過我唔會因為個幾十去搶人客,你做到咪你做囉!


我學既野仲有好多,表面既同事....ドクロ


人就係自私既!仲有既係係尼度真係唔知邊個真,邊個假....


阿頭話平常心..........但可以嗎!?叫び


不過我會加油!!我每日都要有進步!!

係藍田返工真會遇到好多熟人...


返得近真係好...グッド!


開始發覺做SALES一點都唔易,一D都唔主動去SALE客!


再係咁我會一張丹都無,到時真係食屎拉...叫び


我都要努力D拉!!