未返既時候會好擔心,死拉!!!返11個鍾點過丫![]()
sales下客時間都過得幾快下....![]()
雖然都講好多野,但都ok既...
full time 要跑數,唉.....都唔知要跑幾多.......![]()
唔可以咁既,我要的是加油![]()

未返既時候會好擔心,死拉!!!返11個鍾點過丫![]()
sales下客時間都過得幾快下....![]()
雖然都講好多野,但都ok既...
full time 要跑數,唉.....都唔知要跑幾多.......![]()
唔可以咁既,我要的是加油![]()

搵工大作戰...![]()
第一份就去見APITA,但見都未見就話請左人..ヽ(`Д´)ノ
算囉!!!!!!!!!!!!我都唔諗住見咁遠...( ̄へ  ̄ 凸
又去左觀塘同藍田,見左3份...
好充實既一日...!
但同時返到屋企,就接到電話,無錯係賣3個間打來叫我聽日返工....![]()
社會的殘酷,二選一...屏屏好失落.(´□`。)
社會的殘酷,無錢,只能掉下你...
我都好唔開心...![]()
.屏屏你要加油丫![]()
![]()
聽日就返工好突然,由11點-10點...好長時間![]()
但唔可以想太多,工作...工作..工作..![]()
今日諗住見APITA,因為星期日既關係無得見..
咁就浪費左我半日時間。
見唔成工,但都講做到月底唔做拉!!
都係覺得sales適合我多D(-。-;)
去到8點就無野做,俾人叫左出去企街...
真好樣衰丫!
左手邊太子鍾錶有fd做緊,右手邊就一大班sogo舊同事...
係勁驚遇到熟人囉![]()
其實又唔係去偷,又唔係去搶...都唔知尼D咩心態![]()
唉!!!!!!!
今日收夜好攰丫!!!
但我要加把勁怏D搵到份工先...![]()
又無錢又要買書,尼D又係咪叫范賤...晚安.(^ε^)