未返既時候會好擔心,死拉!!!返11個鍾點過丫ビックリマーク


sales下客時間都過得幾快下....ニコニコ


雖然都講好多野,但都ok既...


full time 要跑數,唉.....都唔知要跑幾多.......叫び


唔可以咁既,我要的是加油!!w


搵工大作戰...ビックリマーク


第一份就去見APITA,但見都未見就話請左人..ヽ(`Д´)ノ


算囉!!!!!!!!!!!!我都唔諗住見咁遠...( ̄へ  ̄ 凸


又去左觀塘同藍田,見左3份...


好充實既一日...!


但同時返到屋企,就接到電話,無錯係賣3個間打來叫我聽日返工....叫び


社會的殘酷,二選一...屏屏好失落.(´□`。)


社會的殘酷,無錢,只能掉下你...


我都好唔開心...しょぼん


.屏屏你要加油丫!!!!


聽日就返工好突然,由11點-10點...好長時間ガーン


但唔可以想太多,工作...工作..工作..グー


今日諗住見APITA,因為星期日既關係無得見..


咁就浪費左我半日時間。


見唔成工,但都講做到月底唔做拉!!


都係覺得sales適合我多D(-。-;)


去到8點就無野做,俾人叫左出去企街...


真好樣衰丫!


左手邊太子鍾錶有fd做緊,右手邊就一大班sogo舊同事...


係勁驚遇到熟人囉ビックリマーク


其實又唔係去偷,又唔係去搶...都唔知尼D咩心態はてなマーク


唉!!!!!!!


今日收夜好攰丫!!!


但我要加把勁怏D搵到份工先...にひひ


又無錢又要買書,尼D又係咪叫范賤...晚安.(^ε^)

ダウン ダウン ダウン
KITTYのブログ