今日先返左笫二日工,唔想做拉!!叫び


唔想返、唔想返、唔想返拉!!


一時三刻又搵唔工,又要七前通知...頂


好彩未過三個月就係七日前,過左就慘D要一個月..


其實仲有兩月就係新年,返多兩個月都可以既...。(´д`lll)


不過唔知自己忍唔忍到...(ノДT)


錢係萬惡的根源....ドクロ

返左笫一日就唔想返拉...ドクロ


個經理真係好撚串丫ビックリマーク勁殘囉( ̄へ  ̄ 凸


如果唔係因為錢...不過錢唯一係買唔到就係我既尊嚴.....(`ε´)


同屏屏講過拉...返埋尼個星期,頂唔順就做...パンチ!



哈哈...買到拉...!三子係封面丫..IドキドキW-inds.


KITTYのブログ

總於講左去邊間分店拉!!


無错係銅鑼灣分店,逃離唔到銅鑼灣..(-。-;)


但同屏屏一齊囉!


今日全日做野都好心不在弦..(-。-;)


係度諗返左full time 咪去唔到旅行囉!!


感覺無左自由(/TДT)/


原來返full time 就咁唔同..


好了就俾自己一年時間,唔好再諗咁多了..


唔返工就無錢,所以唔洗諗咁多了..

俾多少少時間我,儲錢w