今日先返左笫二日工,唔想做拉!!![]()
唔想返、唔想返、唔想返拉!!
一時三刻又搵唔工,又要七前通知...頂
好彩未過三個月就係七日前,過左就慘D要一個月..
其實仲有兩月就係新年,返多兩個月都可以既...。(´д`lll)
不過唔知自己忍唔忍到...(ノДT)
錢係萬惡的根源....![]()
今日先返左笫二日工,唔想做拉!!![]()
唔想返、唔想返、唔想返拉!!
一時三刻又搵唔工,又要七前通知...頂
好彩未過三個月就係七日前,過左就慘D要一個月..
其實仲有兩月就係新年,返多兩個月都可以既...。(´д`lll)
不過唔知自己忍唔忍到...(ノДT)
錢係萬惡的根源....![]()
返左笫一日就唔想返拉...![]()
個經理真係好撚串丫
勁殘囉( ̄へ  ̄ 凸
如果唔係因為錢...不過錢唯一係買唔到就係我既尊嚴.....(`ε´)
同屏屏講過拉...返埋尼個星期,頂唔順就做...![]()
哈哈...買到拉...!三子係封面丫..I
W-inds.
總於講左去邊間分店拉![]()
無错係銅鑼灣分店,逃離唔到銅鑼灣..(-。-;)
但同屏屏一齊囉!
今日全日做野都好心不在弦..(-。-;)
係度諗返左full time 咪去唔到旅行囉!!
感覺無左自由(/TДT)/
原來返full time 就咁唔同..
好了就俾自己一年時間,唔好再諗咁多了..
唔返工就無錢,所以唔洗諗咁多了..
俾多少少時間我,儲錢![]()