返去燒下肉,洗下野..時間過得好快グッド!


d姐姐又好..但唔知點解係咁諗自己做唔做得長..叫び


我的信念..w

加油!!


↓↓↓石榴好靚呀!ドキドキ


KITTYのブログ


返到去就我地講左d合同既野....之後就落去工場實習7日左右..


返去都係燒下猪肉干,咁又一日,依家係煩唔知會調去邊間分店。ドクロ


哈哈哈...為左w-inds.我會加油的..w←自己整的..^^


在香港一連兩日既live就在昨日完美落幕了。キラキラ


可惜睇得一場,但15號個場都好精彩而且好high嬉しいw


雖然睇唔到16號個場,但下次佢地來開幾多場我就睇幾多場...絕對><


今日三子離開左香港,好唔捨得..なきがお


不過依家自己多左目標..就係【日本武道館】。


w-inds.又俾左個好珍貴既回憶我....ありがとう!w


w-inds.最高..ハート



KITTYのブログ