返到去就我地講左d合同既野....之後就落去工場實習7日左右..
返去都係燒下猪肉干,咁又一日,依家係煩唔知會調去邊間分店。![]()
哈哈哈...為左w-inds.我會加油的..
←自己整的..^^
在香港一連兩日既live就在昨日完美落幕了。![]()
可惜睇得一場,但15號個場都好精彩而且好high
雖然睇唔到16號個場,但下次佢地來開幾多場我就睇幾多場...絕對><
今日三子離開左香港,好唔捨得..
不過依家自己多左目標..就係【日本武道館】。
w-inds.又俾左個好珍貴既回憶我....ありがとう!w
w-inds.最高..


