連返左七日,好累![]()
但同D同事相處得好開心![]()
最衰都係小明啦!我真係以為自已嚇親佢呀!
原來係我諗多左!
但佢逃走,搞到我真係以為自已嚇親佢架!
收工既時候,同我講野,好彩炸!![]()
聽日又被指名企係發哥個度!![]()
連返左七日,好累![]()
但同D同事相處得好開心![]()
最衰都係小明啦!我真係以為自已嚇親佢呀!
原來係我諗多左!
但佢逃走,搞到我真係以為自已嚇親佢架!
收工既時候,同我講野,好彩炸!![]()
聽日又被指名企係發哥個度!![]()
今朝返到去就,自動自覺坐低撲粉![]()
今日部機真係好,做一個鐘就壞一次機![]()
真係好![]()
到左下午,佢竟然企左係我前面,搞到我無心工作!
好開心,就算遠遠望住都覺得好滿足![]()
尼刻我又好想同佢做朋友
但我地洗完野既時候,怡怡派糖...佢又咁岩經過
怡怡就俾佢,怡怡既眼神就.........................唉
算啦!
幻想總有破滅既時候,又係時清醒啦![]()