好好睇,3D好正
雖然時間係長D,但真係值得一睇架![]()
食埋飯,返到屋企就當然沖涼拉![]()
發生左件事,真係嚇到我腳仔都軟埋,就係除隱形眼鏡拉![]()
笫一下唔成功,再係眼球度摸索,但到眼球越來越紅,越來越痛就心知不秒![]()
個刻真係好驚,拎唔返出來點算好
心裡同自己講唔好驚、冷靜D,其實只手係度震緊囉
係咁滴眼藥水,希望令只眼好D拉![]()
係我趺入絕望既時候,發現洗手盤有粒野好似曾相識囉Σ(゚д゚;)
個粒野就個隱形眼鏡拉
個刻真係鬆左一口氣丫
幸運之神感謝你
雖然成件事D no9 ,但個刻真係好驚。
仲係度諗,拎唔返出來睇急症定睇眼科丫!?
雖然只眼依家仲有D痛,只要以後小心D就得拉![]()
感恩...感恩!




