好幸運地今日有人同我去見工!!

7月2號返工拉!!

返大班PART TIME ,返3個月左右,但最大問題係要早起!!ドクロ

返7點,唉!!!!有D驚捱唔到!!!叫び

應該無問題既!!!加油合格グー


今日又係Facebook同吳星發生衝撞あせる

發覺佢真係以為個個人都好了解佢咁汗

其實唔係囉ビックリマーク

有時真係唔知佢想點...ガーン


事實又一次証明,【你】係一個觀點與角度都好有問題既人!!