見工!!!!好幸運地今日有人同我去見工 7月2號返工拉!! 返大班PART TIME ,返3個月左右,但最大問題係要早起!! 返7點,唉!!!!有D驚捱唔到!!! 應該無問題既!!!加油 今日又係Facebook同吳星發生衝撞 發覺佢真係以為個個人都好了解佢咁 其實唔係囉 有時真係唔知佢想點...