神早流流就係巴士度聞到有人放毒氣!頂ムムム

今日過左包裝部,全身都酸痛。

食既野都消耗晒啦!今日都唔知消耗左幾多卡路里啦ぼー

尼份都唔知係一份苦差定係優差了!?

收左工D時間都唔夠用,一定要係10;00點訓下床。

如果唔係會唔夠訓呀!○| ̄|_

返到屋企真係唔想煮飯,以經四支無力,手腳酸痛叫び

雖然係自私左,但真係唔想煮!

我既晚餐係兩包薯片、一個香蕉!其他...........................好

依家搵錢真係有血有汗架!むっ

出良就係我既動力!加油ビックリマークお金



九方

沒有工作崗位的我,每天回去就看誰放假,我就補上叫び

這算什麼青スジ

唉........換個角度來想,這也不賴拉orz

今天企左一日,條腰好累丫ゾゾゾ

係屋企嘆慣,仲未習慣大班ガーン

發現到個肚腩越來越大拉!!慘拉ガクリ(黒背景用)

要加油拉!!

錢x10000000000000000000000000!!

旅行加油グー

我夢見元彬呀!ラブラブ

好幸福丫!!!きゃー

好早好早就起左身了!!!

今日就撿左成日餅,好累丫ドクロ

我既肩膀都硬拉ガクリ

雖然係坐係度,但上半身就好累泣

我要加油!!!!

錢...錢...錢お金