神早流流就係巴士度聞到有人放毒氣!頂
今日過左包裝部,全身都酸痛。
食既野都消耗晒啦!今日都唔知消耗左幾多卡路里啦![]()
尼份都唔知係一份苦差定係優差了![]()
收左工D時間都唔夠用,一定要係10;00點訓下床。
如果唔係會唔夠訓呀!
返到屋企真係唔想煮飯,以經四支無力,手腳酸痛![]()
雖然係自私左,但真係唔想煮!
我既晚餐係兩包薯片、一個香蕉!其他...........................
依家搵錢真係有血有汗架!
出良就係我既動力!加油![]()
![]()
九方
神早流流就係巴士度聞到有人放毒氣!頂
今日過左包裝部,全身都酸痛。
食既野都消耗晒啦!今日都唔知消耗左幾多卡路里啦![]()
尼份都唔知係一份苦差定係優差了![]()
收左工D時間都唔夠用,一定要係10;00點訓下床。
如果唔係會唔夠訓呀!
返到屋企真係唔想煮飯,以經四支無力,手腳酸痛![]()
雖然係自私左,但真係唔想煮!
我既晚餐係兩包薯片、一個香蕉!其他...........................
依家搵錢真係有血有汗架!
出良就係我既動力!加油![]()
![]()
九方
沒有工作崗位的我,每天回去就看誰放假,我就補上![]()
這算什麼
唉........換個角度來想,這也不賴拉
今天企左一日,條腰好累丫
係屋企嘆慣,仲未習慣大班
發現到個肚腩越來越大拉!!慘拉
要加油拉![]()
錢x10000000000000000000000000![]()
旅行加油![]()
我夢見元彬呀!![]()
好幸福丫!!!![]()