晚餐!美味い![]()
![]()
以後都唔可以係6:00後飲咖啡,搞到我琴晚好夜訓囉(ノД`)
訓唔著係一件好慘既事來架!
朝早完全唔想起身。
唔得丫,因為我係有責任心既人呀!![]()
早左返去,無工作位。最後又俾發哥拉左去撿餅![]()
雖然輕鬆,但唔係咁想囉!!!!!
見到人地開開心心傾計,就覺得自已好可憐啦!
好寂寞呀!好想你地![]()
早上都有常試過同我既同事傾計架!
但好辛苦囉!佢D唔咸唔淡廣東話,再加上機械既聲音真係唔知佢講咩!
真係聽到我一頭霧水( ̄_ ̄ i)
聽到佢把聲又令我突然好掛住大口英![]()
到左下午,食飽左又有D眼訓,所以放棄左傾計![]()
聽日要遲D返去
但收左工要去BBQ,有D唔係咁想去(-。-;)
算啦!唔好搞咁多野啦!反正第二日放假![]()
趙趙我好想你呀!![]()




