KITTYのブログ


晚餐!美味いビックリマークラブラブ!

以後都唔可以係6:00後飲咖啡,搞到我琴晚好夜訓囉(ノД`)

訓唔著係一件好慘既事來架!

朝早完全唔想起身。

唔得丫,因為我係有責任心既人呀!目

早左返去,無工作位。最後又俾發哥拉左去撿餅ガーン

雖然輕鬆,但唔係咁想囉!!!!!

見到人地開開心心傾計,就覺得自已好可憐啦!

好寂寞呀!好想你地しょぼん

早上都有常試過同我既同事傾計架!

但好辛苦囉!佢D唔咸唔淡廣東話,再加上機械既聲音真係唔知佢講咩!

真係聽到我一頭霧水( ̄_ ̄ i)

聽到佢把聲又令我突然好掛住大口英にひひ

到左下午,食飽左又有D眼訓,所以放棄左傾計あせる

聽日要遲D返去ビックリマーク但收左工要去BBQ,有D唔係咁想去(-。-;)

算啦!唔好搞咁多野啦!反正第二日放假クラッカー


趙趙我好想你呀!ドキドキ

清晨的早上,睡意還未醒,就要返工あせる

決定左唔會再企返聽日個個位,在沒有通知下就潛逃左過包裝部(;´▽`A``

其實個心都好怯架!驚發現左俾人鬧(=◇=;)

果然係包裝部D時間過得真係快べーっだ!

上午既時間咁就過左啦!可以收12:oo號呀!∑(゚Д゚)

但個個唔係我囉!仲要留低做其他野ガクリ

好啦!當搵多個錢啦!第二日又可以放假合格

癡癡下野俾峰哥點左相,死拉!咩料仲要講全名叫び

係度癡野個時有個女仔企左係我隔離既!

把聲都幾好聽、有D嗲啦ビックリマーク

但抬起頭先知係一块豬扒囉汗咁話人真係好衰,佢份人都唔係好好囉ドクロ

俾我既感覺就是差!講野又囂張、又無禮貌ドンッ

禮貌係—種,做人應有既態度囉ムムム

我真係好討厭無禮貌,唔識尊敬人既人囉ドクロ

收工打卡既時候發現自已無得放假悔し泣き

原來係峰哥無俾我放!好失望丫!涙

係尼個情況下當然係自我安慰啦!

搵多個錢都唔錯呀!】苦笑

今日收早左少少,真係少少囉!むかっ

開心事,就係我聽日都出良!

雖然唔多,但出良就我既動力!ガッツ


KITTYのブログ

係萬寧俾我發現支好野!唔錯呀!グッド!

今日12個鐘!不過都算輕鬆既ぼー

不過就凍到成條雪條咁囉!D手支都凍到無晒知覺囉!叫び

本來無諗過企係度架!過去包裝部既時候俾發哥攔住∑(゚Д゚)

媽的ビックリマーク

包裝部雖然辛苦D,但收工又早Dううっ...

但我係個度撿餅撿到只手D 88肉都好酸痛!ガーン

唔知係咪習慣左,條腰無咁痛啦!ラブ


好想去旅行呀!音譜

加油ビックリマーク