I am not alone!/孤独からの脱出 | 天使のエッセイ

I am not alone!/孤独からの脱出




バイリンガル・ブログになったよ♪

(日本語は英語の下にあります^^)




I have lost so much since 2012 to 2014. If I just lost my money and business, it wouldn't have been so bad because you can always replace them. However losing people isn't the same. Some people died. And some people just left me.
I have lost a lot of people! Almost too many!

The most painful thing for me was losing my best friend. She destroyed my Japanese business and my friendships, and ran away from me. I trusted her more than anybody in the world! We had been friends since we were ten. She was like my sister.

Not only her, but also a person who helped me so selflessly while I was in that pain, started acting funny toward me and left me a little later. And a person that I helped selflessly, too, hurt me and left me. Even one of my family members decided that he didn't want to talk to me anymore.

Things like them never stopped happening to me during that time. So I began freaking out, started thinking "Maybe there's something awfully wrong with me?" "I probably don't deserve to be loved?" "Maybe I deserve to be treated like garbage?" Then I started feeling so depressed and hopeless. I didn't even want to be living anymore.

While I was having such a hard time, I was supported by my husband, Seth, his family and YOGA! They were the ones who just loved me, accepted me and supported me unconditionally. Because of those helps I gradually recovered.

I was such a lucky woman! I have a wonderful husband. His family treat me so lovingly. Also I have another big family that is connected through Kundalini yoga! I used to feel so lonely and isolated, and always afraid of myself being alone forever and dying alone. But now I don't have that fear anymore. We Kundalini yogis are all connected by Kundalini yoga which is the way of angelic living, all based on "the truth." "Sat Nam" I will never be alone! I am grateful to be in that family!




*:..。o○☆゚・:,。*:..。o○☆



...... and one of our Kundalini yoga family members was missing in Tepoztlan Mexico for days. And they just found his body. He was a young man who was in his twenty's. I have been so sad to hear this news. I actually wrote this blog to ask for donations for the search and rescue. But when I just finished updating this blog, I received this sad news. I am sending my love to his family, friends and the community, and pray for him tonight.....




Infomation





*:..。o○☆゚・:,。*:..。o○☆




2012年から2014年にかけては、わたしにとっては大きな破壊の時だったようで、

その間、わたしは本当に多くのものを失った。



ビジネスとかお金を失うくらいなら、また新しくつくりなおせばいいけど、

何よりもつらいのは人間を失うことだ。



その間、自殺した叔母など、亡くなった人もいたし、

また、わたしから去っていった人たちがかなりたくさんいた。



誰よりも信頼していた人がわたしがそれまで築いてきたものを壊し、
わたしを無視して切ったことはわたしにとっては一番大きな痛手だったけど、

その間、わたしを支えてくれていた人も、
それまでわたしがただ無条件に支え続けてきた人も、突然わたしを切って去っていったり、

力になれたらと願っていた従兄弟に切られたりとかもあったり・・・・・・



そんなことばかり続くと、
「これはもしかしたらわたしに問題があるんじゃないか?」とか、

「自分は誰からも愛される価値のない人間なんじゃないのか?」

「人からバカにされ、粗末に扱われて当然な人間なのではないのか?」


・・・・・・とか思えて、絶望感と恐怖感と大きな孤独感に

「もうそんなわたしなんか生きていても仕方がない!」とまで思えてくるほど落ち込んだ。



日本で築き上げてきたものが壊れちゃったため、
日本自体とのつながりが突然切れたので、

親しい友達が誰もいなくなってしまった。


また、叔母の自殺は
わたしの日本のファミリーもバラバラにしてしまったような感じで、

なんだかわたしは本当に突然独りぼっちになっちゃったような感じだった。




けれども、そんなわたしを立ち直るまで支えてくれたのは、

わたしのハズバンドのセスと彼のファミリー、そしてヨガだった。



すべてがわたしから去っていっても、
わたしがどれだけ落ち込んでネガティブになっていても、

彼と彼のファミリーとヨガだけは無条件でわたしと共にいてくれた。


そのおかげでわたしは徐々に立ち直っていくことができた。合格




わたしはある意味、とてもラッキーだと思う。


とてもいいハズバンドがいる上、
彼の家族はわたしを家族の一員として愛してくれる。


日本の家族だって、あまり連絡はしてもらえないけど、
わたしを信じて愛してくれているし、

その上、クンダリーニ・ヨガでつながるファミリーまである!



わたしはもともと、人間関係に関しては絶望感が強くて、
そのため、感覚的にもとてもドライで、

コミュニティーとかも苦手な人なんだけど、


クンダリーニ・ヨガの世界にいると、
そんなわたしでも人間とのつながりを感じずにはいられなくなり、

なんか、「みんなファミリー♪」・・・・・・・みたいな感じがしてくるのだ^^


そのおかげで、不思議なんだけど
あれだけ孤独感が強かったわたしが孤独を感じなくなってる!



クンダリーニ・ヨギーは本当にいろいろな人たちがいるけど、

みんな「真実」と共に、そして神と共に
クンダリーニ・ヨガの生き方をしている人たちばかりで、

みんなクンダリーニ・ヨガでつながり、
無条件にお互いを信じ合っている!


その中に自分もいることができて、本当に嬉しいラブラブ




*:..。o○☆゚・:,。*:..。o○☆




そんなわたしの地球つながりの大きなファミリーの一人が
数日前からメキシコの山の中で行方不明になり、

数日の捜索後、発見されたようです。


彼はまだ二十代の若い男性。

どうかどこかで生きていてくれますようにと願いながら、
アップデートをチェックし続けていたわたしでしたが、

こんな結果となってとても悲しいです。


この記事は彼の捜索のためのドネーションのお願いも含めてと思って書きましたが、

ちょうどこの記事をアップした時間に最終のニュースが入りました。


彼、ハリシミランのご冥福をお祈りします。




インフォのページ (Find HariSimran)









スカイプ&メールによるセッション

遠隔チャネリング&ヒーリングセッション ベル




COCOの特別メルマガ ベル

COCOクラブ☆未来からのメール 


登録 はこちらから♪




スピリチュアル・ジャーニー in マイアミ ベル

光り輝く美しいマイアミで
COCOと一緒にスピリチュアル・ジャーニー♪

 





天使の使者について   天使の使者になる

      ↓ (天使をクリックしてね天使 ↓ 



       



    現在の天使の使者の数 466人キラキラ