As my heart beatデモ3 | kenjifreaks・オフィシャル

kenjifreaks・オフィシャル

ミュージシャン「Kenjifreaks」の
音楽創作やライブにまつわるあれこれを
日記のように書いています。

As my heart beatデモ3です

前記事のThe seasons changeとセットでどうぞ!

むかしで言うシングル盤のA面B面とお考え下さい。


べーっだ!僕の中ではこの曲がA面ですがどちらでもかまいません

   感想など頂けるとうれしいです。


(ここで聴けます)

As my heart beat

http://twitsound.jp/musics/tsRybiVMD

The seasons change

http://twitsound.jp/musics/ts4Ip6oTz

作詞 kenjifreaks

作曲 kenjifreaks

編曲 kenjifreaks

guitars&vocals kenjifreaks



  As my heart beat


I'm seized with uncertain thought and can't move

I need neither fortune-telling nor tarot


Nothing changes even if I think

Only time increases the acceleration


Will you already give it up?

Come out of a long dream

Abandon a sweet dream


Mind fuss, beat is shaking

I can't remember now

What was I looking for?

Where was the place where you should go?


I've come to the place where you can look back

Would there be the life that was better than now?


Once you have coincided with my life

It's my life proof that there was merely for you


Can I believe the beat?

Cried my heart beat quickened

This thought that I twine and don't get away even now


Mind fuss, beat is shaking

Can you remember?

It can be remembered and it is the sun in hot and ardent summer

Heart beat, as my heart beat...


不確かな思いにとらわれて動けない

占いもタロットもいらない


考えても何も変わらない

時間だけが加速度を増す


もう諦めてしまおうか?

長い夢から覚めて

甘い夢を捨てて


心が騒ぐ、ビートが乱れる

ぼくは思い出せない

ぼくが求めていたのは何だったのか?

行くべきところがどこだったのか?


振り返れるところまで来た

今よりももっとましな人生があったのだろうか?


一度は僕の人生と重なっていた君

君のためにいたことが僕の人生の証し


ぼくはビートを信じられるのか?

心が叫びビートが速まる

今でも絡み付いて離れないこの思い


心が騒ぐ、ビートが乱れる

君は思い出せるか?

思い出せ、熱く燃えた夏の太陽を

鼓動、私の鼓動として、、、