The Seasons Changeデモ3(2テイク) | kenjifreaks・オフィシャル

kenjifreaks・オフィシャル

ミュージシャン「Kenjifreaks」の
音楽創作やライブにまつわるあれこれを
日記のように書いています。

新曲The Seasons Change

のデモ3(2テイク)

最初Cmキーで歌入れしましたが

低いかなと思い半音上げたものと

2テイク作ってみました


(ここで聴けます)

Cmキー

http://twitsound.jp/musics/ts5lSz2Hk

キー半音上げ

http://twitsound.jp/musics/ts4Ip6oTz


聞き比べて頂けたら幸いです。

また感想など頂けるとうれしいです!


※これを生のドラムやベースに差し換えてもらったら

 完成です。


作詞 kenjifreaks

作曲 kenjifreaks

編曲 kenjifreaks

guitars&vocals kenjifreaks


  The seasons change


During a changing season

You suddenly appeared before me

My heart was withered just like winter


There are no good memories in February for me

Will you rewrite it?

Like a pearl and white snow


I should bring it close to you more than now in March

We spend night by silly chatter and game


Do you disappear again as it appeared suddenly?

Lightly as fairy,

To the place I don't know


I'd like to dance with you under the moon of the June night

I hide light love feeling like the boy


In seasons to go to the change

You suddenly appeared before me

My heart is with you

Continue dancing as it is...


変わりゆく季節の中

不意に僕の前に現れた君

冬のように枯れていた僕の心


月にはいい思い出がない

君が書きかえてくれないか

真珠や白い雪のように


月には今よりももっと君に近づけていたらいいな

僕らは他愛のないおしゃべりやゲームで夜を過ごす


不意に現れたように 君はまた消えて行くの?

妖精のように軽やかに

僕の知らないところへ


月の月の下で君と踊りたい

少年のような淡い恋心を秘め


変わりゆく季節の中で

不意に僕の前に現れた君

の心は貴方とともに

このまま踊り続けて、、、