The Seasons Chnageデモ1 | kenjifreaks・オフィシャル

kenjifreaks・オフィシャル

ミュージシャン「Kenjifreaks」の
音楽創作やライブにまつわるあれこれを
日記のように書いています。

The Seasons Change by kenjifreaks

ここで聴けるよ!

http://twitsound.jp/musics/tsM5XwDIf


8分の6拍子の切ない歌です

歌はまだ入っていません(デモテイクです)


作詞 kenjifreaks

作曲 kenjifreaks


The Seasons Change

During a changing season

You suddenly appeared before me
My heart was withered just like winter
変わりゆく季節の中
不意に僕の前に現れた君
冬のように枯れていた僕の心


There are no good memories in February for me
Will you rewrite it?
Like a pearl and white snow
二月にはいい思い出がない
君が書きかえてくれないかい?
真珠や白い雪のように


I should bring it close to you more more than now in March
We spend night by silly chatter and game
三月には今よりももっと君に近づけていたらいいな
僕らは他愛のないおしゃべりやゲームで夜を過ごす


Do you disappear again as it appeared suddenly?
Lightly as fairy,
To the place I don't know

不意に現れたように 君はまた消えて行くの?
妖精のように軽やかに
僕の知らないところへ


I'd like to dance with you under the moon of the June night
I hide light love feeling like the boy
六月の月の下で君と踊りたい
少年のような淡い恋心を秘め


In seasons to go to the change

You suddenly appeared before me
My heart is with you
Continue dancing as it is...
変わりゆく季節の中で
不意に僕の前に現れた君
僕の心は貴方とともに
このまま踊り続けて、、、