As my heart beatデモ1 | kenjifreaks・オフィシャル

kenjifreaks・オフィシャル

ミュージシャン「Kenjifreaks」の
音楽創作やライブにまつわるあれこれを
日記のように書いています。

新曲のデモテープ1です

まだ歌は入ってなく、歌メロはインストで入れています

タイトルがAs my heart beat 歌詞も載せておきます。

ここで聴けます

http://twitsound.jp/musics/tsECC0tl5


As my heart beat

I'm seized with uncertain thought and can't move

I need neither fortune-telling nor tarot
不確かな思いにとらわれて動けない
占いもタロットもいらない


Nothing changes even if I think
Only time increases the acceleration
考えても何も変わらない
時間だけが加速度を増す


Will you already give it up?
Come out of a long dream
Abandon a sweet dream
もう諦めてしまおうか?
長い夢から覚めて
甘い夢を捨てて


Mind fuss, beat is shaking
I can't remember now
What was I looking for?
Where was the place where you should go?
心が騒ぐ、ビートが乱れる
ぼくは思い出せない
ぼくが求めていたのは何だったのか?
行くべきところがどこだったのか?


I've come to the place where you can look back
Would there be the life that was better than now?
振り返れるところまで来た
今よりももっとましな人生があったのだろうか?


Once you have coincided with my life
It's my life proof that there was merely for you
一度は僕の人生と重なっていた君
君のためにいたことが僕の人生の証し


Can I believe a beat?
Cried my heart beat quickened
This thought that I twine and don't get away even now
ぼくはビートを信じられるのか?
心が叫びビートが速まる
今でも絡み付いて離れないこの思い


Mind fuss, beat is shaking
Can you remember?
It can be remembered and it is the sun in hot and ardent summer
Heart beat, as my heart beat...
心が騒ぐ、ビートが乱れる
君は思い出せるか?
思い出せ、熱く燃えた夏の太陽を
鼓動、私の鼓動として、、、