HAPPY VALENTINE'S DAY ☆☆☆ | Love is Like a Rainbow ☆ 

Love is Like a Rainbow ☆ 

☆無限の可能性と豊かさに溢れるフィールドで、
世界に貢献しながら、
大きな夢を叶えていく情報とエナジーをシェアしています♡♡♡



・・・・・続きです。

この一つ前の記事は、昨日アップする予定だったところ、

寸前に今日に持ち越されることになったのですが、

今日は、バレンタインデーだったのですよね。



ここでは数年前ぐらいから、毎年バレンタインの日は、

ハートのゲートオープンの日!!」と、

勝手に定義づけていましたが、
まるちゃん風

それも、ここでようやく繋がった感じになりました。(うふふ)

ちなみに、今日はこんなカードに・・・・・



Thursday February 14
Knight of Cups

A champion in love. Willing to come to the aid of one's loved ones. A defender of truth. Bravery and courage. Caught up in the fantasies associated with love. Slow and steady course. A youthful man in love. May be in love with idea of love and romance. An emotionally sensitive man in loving relationships. A skillful new lover. 


差し出されている、たくさんの愛を、

受け取ってくださいね~。


HAPPY VALENTINE’S DAY !!