昨日は、朝からパニック状態でした。 |   心のサプリ (絵のある生活) 

  心のサプリ (絵のある生活) 

画家KIYOTOの病的記録・備忘録ブログ
至高体験の刻を大切に
絵のある生活 を 広めたいです !!!

昨日は、朝からパニック状態でした。
虎次郎のいない日など、考えれないと、落ち込みました。
何もする気が起きません。
ただひたすらに、市内を、tora、tora、tora、と返事がないか、声を出しながら、一日中、歩き回っていました。・・・
たまたま、父はリハビリもなく、いつもよりも世話をしないでもよく、時間がありましたので、ずっと探せました。

父からは、「お前が悪いんだ」と怒られました。父は、号泣しました。
亡き母の仏前にも「母さん、虎次郎を見つけてください」とお願いしました。

近所の公園や、近所の家の人たちに話しかけて、聞きましたが、さあ、見てないなあ、との返事。・・・・

虎次郎の友達は何匹か見かけましたが、本人は遠くへ旅しているのでしょうか、見当たりません。
家に戻って、F Bを見ると、暖かく、必ず戻ってくると、いう力強い言葉が、たくさんありました。ラトビアからのOlesiaからの、励ましの手紙ももらいました。!!!

虎次郎が戻るための、呪文を教えてくれたFBフレンズもおりました。猫の餌の下においたり、玄関、ベランダいたるところに、その呪文を貼り付けております。私はこの呪文を信じています。「立ち別れ いなばの山の 峰に生ふる まつとし聞かば 今かへりこむ」

探している最中に、リアル友達が、車にて、私を発見してくれました。
心配して、私の家の近所を車で回ってくれていたのでした。
感謝の気持ちしかありません。!!!!!

しかも、「猫を探しています」という記事まで、書いてくれ、岩見沢市育ちの友達にもシェアが10件以上もしてくれて、心強かったです。ありがとう--^^

近所の町内会の会長も、回覧板を回してくれました。(普通は回してくれませんが特別の措置としてです。)

帰宅後。・・・・・・・・

しばらくぼんやりと汗を拭きつつ、考えていました。
気持ちの整理が次第についてきました。

虎次郎は戻ってくる。
そう信じています。

万が一、そうでなくても、これが彼との運命なんだ、と心に覚悟ができました。
運命を受け入れる心の準備ができました。たくさんの方の経験談からも、猫はやはり家出を繰り返す動物なんだということがよくわかりました。たくさんの言葉なの中にも、猫を愛する同じ方たちがたくさんいることがまた、私を励ましました。

コメントや、見たよと、クリックしてくれた方、心から感謝します。!!!!!!
ありがとうございます。

やっと昨日の寝る前に、普通の生活に戻って、また虎次郎の帰還を待ちながら、普通の生活をしたいと思いました。そして、今日起きて、抜けるような岩見沢市の青空!!!!!! 虎次郎もどこかで元気に雌猫と戯れていることでしょう。そうプラスに考えることにしました。

今日は、父のリハビリと、梅子のワクチン注射に行ってきます。梅子に嫉妬して家出したのではないかということも言われましたが、別の部屋に完全隔離していました。それに虎次郎はまず第一優先に可愛がっていたのでそれはないと思います。

今日はドア、玄関、ベランダを全開にして、過ごします。

Yesterday it was a panic from the morning.
If Torajiro was not there, we could not think about it, it fell down.
I do not feel like doing anything.
Just as I was walking around the city all day while aloud, I heard there was no reply saying tora, tora, tora, in the city. ...
It happened that my father did not rehabilitate and I did not care more than usual, because I had time, I could search a lot.

My father got me angry that "you are bad." My father cried crying.
I asked my deceased mother "Please find Mother, Torajiro."

I spoke to the park in the neighborhood and the people in the neighborhood house and asked, but I heard that, "Now, I have not seen it", reply. · · ·

I saw some of Torajiro's friends, but I do not see if he is traveling far away.
Returning home and seeing F B, there were lots of powerful words to say that they are warm and sure to come back. I also got encouragement letters from Olesia from Latvia. !!!

In the midst of looking, real friends found me in the car.
My friends were worried and had a car around my neighborhood.
I only have a gratitude. !!!!!

Besides, she wrote up to the article "I am looking for a cat", and she was encouraged by more than ten she also shared a share with Iwamizawa-shi friends. Thank you - ^^

The chairman of neighborhood neighborhood association also turned circulation board. (I usually do not turn it as a special measure.)

After coming home. · · · · · ·

While wiping away the sweat for a while, I was thinking.
The arrangement of feelings gradually came.

Torajiro comes back.
I believe so.

In the unlikely event, I was ready to mind that this was his fate, even if not so.
I was ready to accept my fate. From the experiences of many people, it became clear that the cat is still an animal that runs away from home. Among many words, also encouraging me that there are many same people who love cats.

Thank you very much, for those who clicked on comments and saw it. !!!!!!
Thank you very much.

Finally I went back to normal life before going to bed yesterday and wanted to live a normal life again waiting for Torajiro 's return. And get up today, the blue sky of Iwamizawa shi !!!!!! Torajiro will also be playing with a female cheerfully somewhere. So I decided to think positively.

Today I will go to my father's rehabilitation and Umesuko's vaccine injection. He told me that he was jealous of Umezo and ran away from home, but he was completely isolated in another room. Besides, Torajiro was pretentious for the first priority and I think that it is not it.

I will spend the whole day opening doors, entrance, veranda today.

Thank you in the future. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kiito Sato