先週末の千葉県野田市でのキューモリのコンサート、おかげさまで盛り上がりました♪

 

 

 

 

ご来場いただいた皆さまありがとうございます。

 

 

 

 

 

北斗晶さんと佐々木健介さんご家族の皆さまが見に来てくださいました!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

おいしいおいなりさんとみたらし団子の差し入れをいっぱいいただきました。

 

 

 

 

公演後に楽屋に来てくださったのですが、お会いした瞬間、

思いっきりYES!って掛け声かけたよ!

満面な笑顔で話してくれました。

本当にいつも素敵な北斗さん💕

ありがとうございます。

 

 

 

 

 

今週の日曜日は、神奈川県民ホールにお邪魔します♪

 

 

 

 

キューモリパワーを発信しますので、

元気をもらいにきてください!

 

神奈川県民ホールコンサート

 

 
 
Last week, former pro-wrestlers Akira Hokuto and Kensuke Sasaki and their friends and families came to see our show!!
They were kind enough to bring us delicious snacks and Inari sushi as well!
 
When I saw her back stage, she said, "My shoulders are aching because I was yelling out YES!! during your Nancy song!" LOL!!
I always love her friendly attitude and beautiful smile!
 
If you have time, come and join our show this week Sunday!
Kanagawa Kenmin Hall
4/21 Sunday