昨日は、薬丸家にお招きいただきました💕


美味しいバーベキューは、
秀美ちゃんの手作りのパプリカマリネ、サラダ、お肉はタン、ラム、サーロイン!

途中から、雨降るかな?と話していましたが、
みんな晴れ女!
夜風が気持ちよく、ついつい長居してしまいました。

最後に自撮り。


やっくんが黒一点。
三田寛子ちゃん、秀美ちゃん、松本伊代ちゃん


男性一人なのに、全く違和感がなく、楽しくお話しできるのは、みんな同期だからかな?

いつも素敵なおもてなしをありがとう😊



Last night, Snowy and I were invited to our friends, Yakkun and Hidemi’s home for a BBQ. 
We all started our careers together back in 1982.
It’s funny but when we are altogether it’s as though nothing has changed and we can just be ourselves. 
What a fun evening!!
Thank you Yakkun and Hidemi for your hospitality!!