昨日は、収録で、久しぶりに堀ちえみちゃんと会いました。


先月の事故の報道で、ちえみちゃん、大丈夫かな、と心配していたので、会えて、そして、元気そうで、本当に、本当に、良かったです!


この日は、とても夏らしいイエローの衣装のちえみちゃん。


撮影の合間に、私は、アンミカさん風、
ちえみちゃんは、ブルゾンちえみさん風で、
ポーズを撮り、楽しんでいました。



気分は高校生。


そう!私たち、同期でもあり、堀越学園の同級生なのです!


So happy to work with Chiemi Hori yesterday for a TV shoot. I was so worried about her when I read the news about her car accident. She was super well which I was so happy to see. It’s amazing to think we started our careers 36 years ago!
We laughed and reverted back to being teenagers again, as we went to the same high school. 
She was dressed in a yellow summery outfit and looked great!!