こころのままに | 中国伝統風水師相沢璃慧

中国伝統風水師相沢璃慧

風水やスピリチュアル、気、心の持ち方、神道について。
☆風水HPはこちらです。http://husui.org/

#日本語訳は下に ♯これから作るアニメのテーマ ♯英語は楽しい

 

What have I done? I wish I could run

Away from this ship goin' under
Just tryin' to help, hurt everyone else
Now I feel the weight of the world is
On my shoulders

 

What can you do when your good isn't good enough?


When all that you touch tumbles down?
'Cause my best intentions keep making a mess of things


I just wanna fix it somehow

But how many times will it take?


Oh, how many times will it take for me?
To get it right

Can I start again with my faith shaken?


'Cause I can't go back and undo this
I just have to stay and face my mistakes
But if I get stronger and wiser

I'll get through this

 

What can you do when your good isn't good enough?

When all that you touch tumbles down?
'Cause my best intentions keep making a mess of things


So I throw up my fist

Throw a punch in the air
And accept the truth that sometimes life isn't fair


Yeah, I'll send down a wish
Yeah, I'll send up a prayer


And finally, someone will see
How much I care!

 

Oh my God I’m surrendered to you before kill myself!!

I know it’s time to accept my portion in life.

 

I 'll not to resist my past

I 'll not to resist my body

 

I'll not to resist my worth

 

I would be delighted to accept everything!

 

Now I'm going to release myself.because there is no other way to go!

 

no matter what people says.

no matter what they do.

 

focus on my heart. and it tells that I 'll be able to withdraw a warning.

 

matter is only my heart. so are you.
 

 

when you feel bad, you were found somebody guilty inclued of you.

but you know what?I'll set everyone free!!


 

So most of important thing is stay as you are.

 

But remember , when you are at peace.

 

it calls love. 

 
 

なんてことをしてしまったんだろう できることなら逃げたいの

この沈んでいく船から

 

どうにかしなきゃって思ってるうちに 皆を傷つけてる

この世界の重みが わたしの肩にのしかかってる

そんな気分

 

自分が精一杯善いと思ってした事が それでも足りなかったらどうしたらいいの?

触れるものすべてが 崩れ落ちていったらどうすればいい?

 

最善をつくしても すべてがめちゃくちゃになってしまう

もとに戻そうとはしてるの

何回 繰り返せばいいの?

 

どのくらいかかるのかな

うまくやるには

 

この揺れてる自信のなかで わたしはやっていけるのかな?

過去には戻れないし もとどおりにもできない

ここにいるしかなくて 何度も過ちを侵してしまう

 

もしも わたしがもっと強く賢くなったら

こんなことも 乗り越えられる気がするの

 

でも自分が精一杯善いと思ってしたことが それでも足りなかったらどうしたらいいの?

触れるものすべてが 崩れ落ちていったらどうすればいい?

 

最善をつくしても すべてがめちゃくちゃになってしまう

 

もとに戻そうとはしてるのよ

何回 繰り返せばいいの?

 

どのくらいかかるのかな

ビシャっといけるまで

 

だから風に向かって この拳でパンチするの

人生はいつもまっすぐには進まないって 真実を受け入れる

 

ええ わたしはそう願ってる

そうよ 祈りをささげるの

 

そして最後には どれだけわたしが気にしてたか

誰かがわかってくれるはず

 

おお、神よ、私はもうあなたに降伏します。自分を殺してしまう前に

とうとう私は自分の人生を受け入れる時が来たの。なぜならもう他に行く道が無いから!

 

もう自分の過去に抵抗しない

もう自分の体に抵抗しない

もう自分の価値に抵抗しない

 

私は喜んで全てを受け入れる。

 

私は、自分を解放しようと思うよ。

 

 

たとえ誰が何を言っても

たとえ誰が何をしても

 

ただ、自分の心を見つめる。

そしたら、色々な事に対する警戒心を外してもいいよ、ってわかるの。

大切な事は自分の心だけなの。あなたもそうなの。

 

あなたの気持ちが落ち込んでいる時は、誰かに有罪を宣告している時だから。自分も含めて。

 

でも、知ってる?私は、全員に無罪と解放を渡すよ!

 

本当に重要な事は、ありのままのあなたでいる事

 

でも、これだけは覚えておいて欲しい

 

貴方が平和で在る時

それを、愛と呼ぶの。

 

この絵のタイトルは空飛ぶ赤ちゃん ←そのままかな?笑