ビートルズのインマイライフ Mary Hopkin sings "In my life"

It's natural that the Beatles had supported totally such a cute singer with intelligence named Mary Hopkin. 

(こんな可愛く知的なメリーホプキンにビートルズが肩入れしたのも当たり前のように思われます。)

 メリーホプキンとビートルズ                  メリーホプキンとポール

She brought an another charm into this "in my life" that differs from the Beatles.

(それに答えた彼女、このイン マイ ライフという名曲に、ビートルズにはない、新鮮なもう一つの魅力を導き入れましたね。)

 

 I have to tell that in Japan, "these were days" sung by Mary became a big hit like a tempest. Many many Japanese people have been remembering clearly Mary Hopkin until today.

(私は、メリーホプキンさんに次のように言いたい。あなたの「悲しき天使」は、この日本で嵐のようなビッグヒットになりましたよ。本当に多くの人が、今日まで、あなたのことを心の中でしかりと刻み込んでいるんですよ。ちょっと、ヨイショのし過ぎですかね?)

 

* ビートルズのインマイライフをご覧になりたい方は、この動画の左上ビートルズのインマイライフの部分をクリックしてください